| 
                             Hej Alle Overskriften er en dualisme, hvad der så er materie og hvad der er ånd, må I selv finde ud af bageefter. Jeg har nu i 14 dage arbejdet med SEO af SkatteAvisen - og på få dage fik vi fordoblet antallet af besøgende fra Google, bare ved at lave ordentlige titler og beskrivelser i stedet for "SkatteAvisen". Puha da - jeg troede bare det var for at kunne skrive en pæn tekst øverst til venstre og for at kunne får et hurtigt resume af indholdet at de tags var til..... Anyway - nu er jeg begyndt at kigge på, hvordan andre klarer sig på nettet på "vores" søgeord. Nogle af dem jeg har fået øje på er vores kunder (læsere). Du gode Vorherre Bevars. De store revisionsfirmaer har megaenorme reklamebudgetter og ligger og roder rundt på side 4, 5, 6 og højere. Det er værre med advokaterne - dem kan jeg ikke finde.... Så første del af dualismen: Kære SEO-proffer: I har et kæmpe uudnyttet marked hos nogen med en fed tegnedreng nemlig revisorer og advokater. Og husk lige, at advokater må ikke annoncere, så der er SEO endnu mere vigtigt. Det jeg har fundet ud af er, at vi også vil lave forretning på "besøgsoptimering" - men uden at begynde at lege SEO-rådgiver. Jeg er fræk men ikke dum  Det vi vil lave er to ting: 
 Ingen af de to ovennævnte findes. I begge tilfælde skal eksperterne have adgang til at profilere sig selv, navn, logo og hele moletjavsen. Men så er det jeg tænker - er det klogt. Lad os sige vi har en momsekspert som skriver 50 artikler. Får 50 links fra vores skattewiki. Kan Google gå hen og synes, at "det er for meget af det gode" ? Grunden til at jeg spørger er, at jeg for det første er i tvivl om, hvilket af de to tiltag vi skal starte med. Ét ad gangen eller begge på samme tid. Det vi kan tjene penge på er basen - det der kan skabe trafik er wiki'et. Input er møj welkommen. Mange hilsener  | 
                    
Lars Gosvig:Så første del af dualismen: Kære SEO-proffer: I har et kæmpe uudnyttet marked hos nogen med en fed tegnedreng nemlig revisorer og advokater.
Jeg plejer at holde mig fra at udføre arbejde fra advokater. Erfaringen er, at de er nogle kvæulanter og at det for ofte ender i uenigheder. Og når det gør, står de klar med advokaten (dem selv, uden beregning) og det gider jeg ikke spilde min tid på.
Det samme gør sig i øvrigt gældende for de af mine Amerikanske kollegaer, som jeg har snakket med det om. Advokater regnes generelt for den dårligste/farligste kundetype :)
            
  Bliv gratis medlem