Hey, |
Jeg synes det er et kæmpe irritationsmoment at man skal være logget ind for at søge......
det er min første tanke:
Hey, |
Podcastvært, Direktør i Content Marketing & SEO Bureau
Jeg synes det er et kæmpe irritationsmoment at man skal være logget ind for at søge...... det er min første tanke: |
fin side, kommer man til at kunne zoome på billederne mere end de små? |
Http://gozmo.dk - kostumer & kostume tilbehør
Hvad mener du med det?, jeg har ikke lavet nogen søgefunktion endnu ? :P Der er kun den kategori indeling der er på "marked" siden.
Flere af sådanne "dumme" ting jeg har overset?.. |
Sorry så det som om du manglede at få feedback på det... |
Det er ikke muligt at oprette sig, når jeeg udfylder formen og klikker på "gem og opret" sker der ikke en pind |
Super fedt design ! Godt opdelt og meget overskueligt. Måske skulle du lave lidt mere fokus omkring linket "marked". Jeg overså det i hvert fald lige ved første øjekast. Men det er vist flueknepperi xD |
Hmm, Det vil jeg lige kigge på .. |
Har faktisk tænkt over det, og du har sikkert ret-- - Må have lavet en stor knap til den på forsiden. |
Faktisk var det et flot design føjer det til mine favorit sider
Jeg ville fjerne domænet i titlen og satse på nogle søgeord i titlen da dette er værdifuldt i søgemaskinerne <title>Sælg eller køb tøj til kvinder, til mænd og til børnd på Stylemarket.dk</title> Opret bruger virker ikke endnu , i hvert fald ikke op min computer ?
|