Hej Helle, rigtig flot antal fans. Jeg kan rimelig simpelt lave jeres side så den skiller sig ud, se fx denne her jeg har sat op: http://www.facebook.com/starfashion - hvor man også får et indblik i selve shoppen.
Men send mig lige en mail på mail@jesperskov.dk, så skal jeg nok hjælpe dig videre mod (endnu) flere fans uden beregning
Cool - skriver lige til dig i morgen - men du skal selvfølgelig have noget for arbejdet - det finder vi ud af :·)
Næh, burde ikke være så svært :-) Jeg har også brugt det stykke HTML. Spørgsmålet er mere hvad det er for et link der skal ind. Jeg har kopieret linket fra lokationen på FB og sat ind, men det sker der ikke noget ved synes jeg.
Skal billedet først op på Flickr, Photobucket eller lignende ? Hvis der er andre der får samme problem kan de se løsningen her, i stedet for at vi ordner det over mail :-)
SEO fra 1000,- kr, og Google Ads fra 500,- per måned. DK's billigste hjemmesider? Se mere på jimihove.dk 15+ års erfaring.
Næh, burde ikke være så svært :-) Jeg har også brugt det stykke HTML. Spørgsmålet er mere hvad det er for et link der skal ind. Jeg har kopieret linket fra lokationen på FB og sat ind, men det sker der ikke noget ved synes jeg.
Skal billedet først op på Flickr, Photobucket eller lignende ? Hvis der er andre der får samme problem kan de se løsningen her, i stedet for at vi ordner det over mail :-)
Ja, billedet skal naturligvis først uploades, og er ikke sikker på at Facebook billed-links er så gode at bruge. Anbefaler at du bare smider det op på din egen server, eller alternativt bruger en af de mange gratis services (husk at linke direkte til selve billedet).
Ok det åbenbart for kompliceret til mig. Jeg har uploadet billede på til min hjemmesideserver og Photobucket. Stadig intet virker . Skal jeg sende dig en email ?
SEO fra 1000,- kr, og Google Ads fra 500,- per måned. DK's billigste hjemmesider? Se mere på jimihove.dk 15+ års erfaring.
Ok det åbenbart for kompliceret til mig. Jeg har uploadet billede på til min hjemmesideserver og Photobucket. Stadig intet virker . Skal jeg sende dig en email ?
Ja, du må gerne prøve at sende koden til mig i en mail :-)