Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Feedback på A-helbo.dk

Side 1 ud af 1 (10 indlæg)
  • 1
Fra Lyngå, Hadsten
Tilmeldt 5. Nov 06
Indlæg ialt: 1693
Fra  Helbo Media Skrevet kl. 15:15
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Aminoer Smile

Jeg har netop fået lavet designet færdig til www.a-helbo.dk, men mangler stadig lidt omkring, hvad folk mener der mangler og hvad jeg kan gøre bedre. Jeg har fået feedback på den, andre steder fra, hvor der bl.a. kom følgende frem.

- Mangler lidt oversættelser fra engelsk til dansk (ER NOTERET)
- Opbyg et CV (ER NOTERET)

Men er der ellers noget I vil sige? Fx mht. SEO-oprimering af siden, markedsføring.

Siden handler om mig og mine egne erfaringer/meninger omkring iværksætteri og personlig branding. Håber I vil tage et kig forbi og give Jeres vurdering på opsætningen og evt. også indholdet :D

KontorGruppen.dk - Danmarks bedste udvalg i kontorartikler.

Tilmeldt 27. Apr 07
Indlæg ialt: 6988
Fra  MobilTjek Skrevet kl. 15:26

Linket i dit indlæg linker forkert.

Jeg synes generelt at det er et flot stykke arbejde du har lavet og man kan mærke at du har noget på hjerte. Jeg ville nok fjerne linket til Chart, du kan få din statistik andre steder fra og jeg tror ikke på at en tilmelding på Chart giver noget trafik til din side overhovedet.

Sammenlign mobilpriser med eller uden abonnement

Fra Lyngå, Hadsten
Tilmeldt 5. Nov 06
Fra  Helbo Media Skrevet kl. 15:37

Ja, det er delme da rigtig det med linket. Det tror jeg da lige jeg vil rette til http://www.a-helbo.dk . Sådan.

Mht. CHART-tælleren, så tror jeg du har ret i det. Har også overvejet at fjerne den mange gange, men mangler bare at finde et plugin som kan vise mig, hvor mange som er online. Så hvis du, eller en anden, har en idé til et Wordpress-plugin som kan vise det, uden at besøgende kan se det, så skriv endelig.

Tilmeldt 27. Apr 07
Indlæg ialt: 6988
Fra  MobilTjek Skrevet kl. 15:44

Sammenlign mobilpriser med eller uden abonnement

Fra Lyngå, Hadsten
Tilmeldt 5. Nov 06
Fra  Helbo Media Skrevet kl. 15:49

Supernice... Fandt faktisk ud af, at jeg allerede havde en konto derinde, men har åbenbart glemt den. Men nu er den i hvert fald sat ind i stedet for. Takker :D

Fra Ballerup
Tilmeldt 6. Jun 08
Indlæg ialt: 16489
Fra  Poledanser underholdning danser Skrevet kl. 16:06

Enkelt og overskuelig side Yes

Jeg ville skrive i titlen en blog om Anders Helbo jeg mener denne her titlen <title> Profil | A-helbo.dk</title>

<title> Profil om iværksættere Anders Helbo </title> det klart bedre da siden omhandlere dig som iværksættere

skriv lidt grund ting om familie venner

Vis lidt grafisk ting på siden du designer jo hjemmesider derved lav lidt grafisk sjovt der viser hvad du og viser hvem du er som webdesigner

Lav gerne din port fløj af hjemmesider du har lavet og link gerne til en webdesign side hvor du skriver mere præcist hvad du levere som webdesigner

Når du skriver blog indlæg kan linke til om den ven inden på blog hvad betyder denne ven , derved lav hvornår mødes denne ven hvordan udvikler det sig , så man kan følge en rød tråd med hver ven

Lav et CV om dig selv mangler tekst

Nye venner kommer der skriver du hvornår linker imellem venner hvornår de kom og hvad de relateret til dem , derved ved fest f.eks. flere mødes laver du vennen list disse kom til fest og linker til dem endnu bedre vis de også køre dagbog om sig selv at du linker til deres personlige blog.
Lav billedet galleri der er kategori inddelt i fester , hvor i mødes mv.
lav kategori inddelt tekster også med fester mv.

poledancer.dk klik bestil shows altid god priser og lange shows

Fra Lyngå, Hadsten
Tilmeldt 5. Nov 06
Fra  Helbo Media Skrevet kl. 16:17

Der lyder rigtig super. Der er helt sikkert mange ting her som jeg kan bruge og som jeg straks vil kigge nærmere på. Altid rart med en masse idéer fra andre. :D

Fra Lyngå, Hadsten
Tilmeldt 5. Nov 06
Fra  Helbo Media Skrevet kl. 16:55

Er der flere som har et eller andet at tilføje til siden?

Fra Esbjerg
Tilmeldt 30. Apr 07
Indlæg ialt: 1288
Fra  Nutimo Consult Aps Skrevet kl. 16:31

Lige hurtigt.

Hvis jeg forstår ret, er det en personlig side, CV, Portfolio, en side hvor du prøver at sælge dig selv eller skabe et brand.

I så fald kan jeg ikke utrykke hvor dårlig stil det er at have Adsense på siden, det kan du så gange op med at du kalde det nyttige links.

Ang. Layoutet, synes jeg du burde give lidt mere plads til dit indhold. Du kan sagtens tage noget af pladsen fra Højre side, og give til indholdet.

Yderligere flyder dine lister i boks'ene lidt ud i hinanden f.eks links og nyeste kommentarer, det klumper sammen og bliver svært at se hvad der hører til hvad.

Derudover synes jeg også at du skal rette text-align:justify til text-align:left og evt. lave teksten mere let-læselig med en line-height: 150% teksten er, ligesom boks'ene meget klumpet sammen og ikke særlig læsevenlig.

- God søndag =)

Podcastvært, Direktør i Content Marketing & SEO Bureau

Fra Lyngå, Hadsten
Tilmeldt 5. Nov 06
Fra  Helbo Media Skrevet kl. 19:02

Hej Simon

Tager hvert et ord til mig. Takker

Side 1 ud af 1 (10 indlæg)