Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hvorfor kommer mailen ikke frem?

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)
  • 1
Fra Århus
Tilmeldt 10. Sep 08
Indlæg ialt: 250
Skrevet kl. 16:24
Hvor mange stjerner giver du? :

Følgende finder jeg lidt underligt:

Jeg har en mailadresse, som er koblet op på mit domæne. Denne mailadresse har jeg derforuden sat en viderstilling på, som (også) sender alle mail videre til en gmail konto.

Så ser jeg pludselig idag på min gmail at jeg har modtaget mails - som jo også burde være modtaget på min "domænemail" - men her er de ikke. Jeg har lavet et par test i løbet af dagen, og det ser umiddelbart ud til at fungerer - men hvad kan der være galt?

Nu er ulykken jo selvfølgelig ikke så stor for mit vedkommende, da jeg jo har dem liggende på en gmail - men hvis nu jeg ikke havde det ..... hvad så?

Har I andre prøvet noget tilsvarende?

P.s. Ved I iøvrigt om hotmail er oppe igen. Læste igår at flere af jer havde problemer - og jeg venter nemlig på svar fra et par stykker som jeg har sendt til på deres hotmail?

God weekend

Fra Østbirk
Tilmeldt 24. Apr 07
Indlæg ialt: 467
Skrevet kl. 16:28

Hvis du under vidersendelse har valgt at de skal slettes fra din domæne server. Mener der er et eller andet flueben som lige skal fjernes.

Because Aps - Din partner i tøj valget. Vi har alt indenfor arbejdstøj, profilbeklædning, sikkerhedsko, reklameartikler og meget mere.

Fra Århus
Tilmeldt 10. Sep 08
Indlæg ialt: 250
Skrevet kl. 16:32

Ja - det er sandt.

Men det er ikke tilfældet - har fungeret de sidste 2-3 år. Og som jeg også nævner drejer det sig kun om et par stykker i løbet af dagen i dag - og når jeg tester det nu, er det også ok.... underligt

Fra Kalundborg
Tilmeldt 13. May 08
Indlæg ialt: 908
Skrevet kl. 16:38

kan de ikke bare være lidt længere under vejs? det er hændt før at de sidder fast i en server et eller andet sted....

Ellers plejer det jo at være spamfilteret der er skurken...

Reklameshoppen.dk nu med et super tilbud på Flyers til nystartede

Fra København
Tilmeldt 22. Jan 09
Indlæg ialt: 1760
Fra  Buehøjgård Møbler Skrevet kl. 16:40

afhængig af den mailserver du ligger på, så hvis mail forward rutinen kører før et evt. antivirus eller spam filter, så kan den være videresendt til din gmail, og været slettet fra egen mail server grundet den har været opfattet som værende spam/virus.

Alternativt kan der være tale om periodisk fejl, men det lyder højst usandsynligt, der er som regel et menneske/person involveret ved denne type fejl. Om det så er hos din internetudbyder, dig selv eller et helt 3. sted er umuligt at svare på.

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)