Spændende side. Men jeg synes også, at den ser en del rodet ud.
Jeg tror det vil hjælpe, hvis du ændrer farven på skriften til sort (eller anden letlæselig), det vil gøre den lettere at læse.
Desuden synes jeg, at det er synd, at designet ændrer sig under de forskellige kategorier. Det vil virke mindre rodet, hvis designet er mere ens på alle undersiderne.
Dog synes jeg, det ser ud til at være en side med en masse spændende indhold :)
Ja siden kan godt virke lidt rodet, men som jeg ser det er det et generelt problem blandt nyhedssider (bold.dk - ekstrabladet.dk) at der ofte er alt for meget info der skal fortælles.
med hensyn til indhold, er det faktisk kun i eksempel form pt. så vi er da glade for det er noget der kan bruges :D
Hjemmeside virker til at have super mange gode informationer det ser virkelige lovende ud og det ser flot ud
Jeg synes også den er rodet med jeg synes det er meget enkelte at gøre det overskueligt
Alle punkter står i menuen en gang
Alle dem her indlæg nedenunder sig og gentager sig selv igen flere gange
Seneste nyheder 2 gange samme felt
Seneste populær nyhed nærmest igen 2 gange
Seneste analyse 2 gange
Gør det simpel nævn ting kun engang folk skal nok finde det .
Vis jeg klikket udenpå google kunne jeg ikke forstå hvad der er inden på hjemmesiden , jeg mener titlen udnyt gerne alle 67 tegn og gerne unikke på alle undersider , denne her titlen mener jeg <title>BetNyt</title>
poledancer.dk klik bestil shows altid god priser og lange shows