Så er min nye hjemmeside ved at være på plads, dog bliver den ikke lavet helt færdig endnu. Så kunne være rart med noget ris og ros. Billedet i midten kommer der ca. 10 tekster hvor de skifter evt. hvert minut. Det er tekster som skal give blikfang så kunderne fra starten kan se mine gode rabatter/service. Og så har jeg bestilt en fotograf som jeg skal ud og pudser vinduer med, hun skal tage prof. billeder, og det glæder jeg mig helt vildt til. Disse billeder skal bruge i føromtalte "boks".
Skulle jeg kommentere noget, vil jeg mene at det kan være negativt at du er den eneste "ansat", da firmaer vil bemærke at der ikke vil dukke nogen op hvis du skulle blive syg. Jeg er tidligere sælger af vinduespolering hos Anders Andersen rengøring, og kender lidt til branchen.
Skulle jeg kommentere noget, vil jeg mene at det kan være negativt at du er den eneste "ansat", da firmaer vil bemærke at der ikke vil dukke nogen op hvis du skulle blive syg.
Det er faktisk godt du nævner det. Kunne være jeg skulle skrive lidt om en evt. samarbejdspartner, som kunne træde til ved evt. sygdom. Selvfølgelig til samme pris, tid og gode kvalitet.
Men tusinde tak for dit input. Det kan helt klart godt bruges.
Din hjemmeside ser meget god ud i min FireFox ( billed 1) men ser ikke så god i min Internet Explorer ( billed 2 ) - men det kan måske være fordi at jeg ikke har sørget for at opdater IE til den nyeste version, er lidt af en dovn Mikkel på det område.
Jeg arbejder som reklameopfinder, og jeg kører med 12.000 kr/t. Skal du have et lift med?
Hej ModernWall.dk Tror helt klart det er en smagssag, syntes selv den sidder lige i skabet, dog måske teksten skulle være en my størrer.
Hej Michael Tak for dit input. På min computer ser det fint ud. Men ja det kan sagtens være det er grundet manglende opdateringer det ser ud som det gør hos dig.
Din hjemmeside ser meget god ud i min FireFox ( billed 1) men ser ikke så god i min Internet Explorer ( billed 2 ) - men det kan måske være fordi at jeg ikke har sørget for at opdater IE til den nyeste version, er lidt af en dovn Mikkel på det område.
Jeg uploader lige til nogen større filer så det ses meget tydeliger.