Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hvem kunne købe mit software Produkt

Side 2 ud af 2 (11 indlæg)
Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 14:30
Hvor mange stjerner giver du? :

Leif du er et geni, med så mange idéer:)

plus version - fantastik idé

erhvervskunder med lavere pris - det laver jeg os ;)

Jeg synes faktisk at det hjælper meget at får billeder af tyven, så ved man i hvertfald hvem man skal gå efter? Hvad vil man gøre hvis man har fået tilsendt en ip-adresse som tilhører en skole fx eller en arbejdsplads. så kan man ikke vide hvem af eleverne eller kollegaerne der har den stjålne pc. men når man har billeder af tyven, så kan man nå frem til den bestemte person.

Politiet kan godt sporer ip-adressen helt præcist, men vi to kan ikke, selvom vi får søgt på fx. http://whatismyipaddress.com/ på den tilsendte ip-adresse så får vi en placering der tilhører et netværk der sender internet fra vil jeg tro, fx i Odense vil du altid får adressen på jernbanegade, men politiet har forhåbentlig adgang til deres database. så der burde ikke være noget problem.

Jeg mener at politiet er meget intra i at får fat på tyven, for han er en tyv og vil sikkert begå andre tyverier, de skal nok får en dommerkendelse.

Placering(land og by) er kun vejledene for ejeren af computeren, så ejeren kan se hvor langt han computer er væk fra ham :)  det vigtigste er ip-adressen og de billeder.

Jeg er meget glad for at høre din og andres mening, for så kan jeg se om der er noget jeg kan gøre bedre, det er jeg glad for . :)

vh ibrahim

Side 2 ud af 2 (11 indlæg)