Sejt! |
Superfed video!
Jeg savner dog noget lyd - en video uden lyd på kan være ret kedelig at se. Selv hvis der kun skal fremvises billeder af produktet/produkterne uden at der skal informeres om noget (såsom pris el. lignende) over audio, syntes jeg, at noget baggrundsmusik (i dette tilfælde noget a la klassisk musik) kan være passende.
Hvis det, som Dorthe skrev (*), blev fremvist med noget musik i baggrunden, vil videoen være mere livlig
(*) Dorthe Kornerup:Forside > 2-3 billeder > 2-3 statements ind på en sort baggrund > 2-3 billeder > 2-3 statements ind på en sort baggrund > osv... Så det giver lidt afbræk i (de rigtig flotte) billeder. Og så får du lige lidt produktinfo ind også.
Eventuelt vil en video, hvor teksten bliver læst op (når de omtalte 2-3 statements kommer op på skærmen) mens baggrundsmusikken dæmpes lidt ned være super. Dette indebærer, at den viste tekst kun kommer til at bestå af nøgleord, og hvor "oplæseren" så kommer med hele statementet:
1. Første tekstfremvisning
Tekst på skærm (A): "400 kr/m^2"
Oplæst: "For kun 400 kr/m^2 kan du bla bla bla"
2.
Teksten A forbliver på skærmen, mens en ny tekst (B) kommer frem:
Tekst på skærm (B): "Nemt og hurtigt"
Oplæst: "Vi sætter det hele op for dig, og bla bla bla"
3.
En eventuel tredje tekst vil følge ovenstående princip, hvor tekst A og B forbliver på skærmen, og hvor en ny tekst så kommer frem.
Måske lidt for nørdet skrevet, men jeg syntes, at det, at teksten forbliver på skærmen i form af nøgleord, mens en stemme læser op er en god idé.