Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hvem er bedst? Tradedoubler, Euroads etc...

Side 3 ud af 3 (23 indlæg)
Fra Larnaca, Cyprus
Tilmeldt 9. Feb 12
Indlæg ialt: 653
Skrevet kl. 18:18
Hvor mange stjerner giver du? :

Erik Hamre:

Hej Dennis,

Spændende service I tilbyder, men har du nogen ide om hvornår I vil have resten af netværkene med i jeres løsning? Jeg tænker især på Adserve, men også gerne Tradetracker og Adsense.

Hej Erik :).

Tak det er man da glad for at høre. Hvilke netværks tænker du på præcist?. Vi dækker lige nu IQmedier, Guava, Adservice, Tradedoubler, Partner-Ads, Webgains, Orvillemedia, Euroads, Smartresponse, Repaymedia, Mikkelsenmedia.

Vi har prøvet at kontakte både Tradetracker, Buzzamedia uden svar indtil videre, så vi kan desværre ikke tilføje dem før vi kan logge ind :). Vi har både adsense og adwords i tankerne så det kommer snart :).Så man også kan se hvilke penge man bruger på reklame :).

Hvem er Adserve?. Har søgt på dem, men finder kun nogen i udlandet, og vi dækker lige nu kun Danmark.

Online Entreprenør indenfor betalningsløsninger, marketing og mere - www.purepaypayments.com

Tilmeldt 29. Jul 10
Indlæg ialt: 1362
Skrevet kl. 00:59

Adservice skulle der have stået:) Nå det er da godt I har dem med også. Jeg synes lidt I bliver nødt til at få Adsense med for at komme hele vejen rundt om de almindelige indtjeningskilder danske affiliates har. Jeg skal helt sikkert prøve jeres trial:)

Fra Larnaca, Cyprus
Tilmeldt 9. Feb 12
Indlæg ialt: 653
Skrevet kl. 02:42

Hej Erik.

Jeg er igang med at få godkendt en konto hos AdSense så vi kan få dem op, som jeg vil skrive på min blog idag(grundet klokken er 2:41).

Vi arbejder på at få specific media, buzz a media, AdSense, AdWords, tradetracker lige nu :). Nogen svarer ikke, og andre er i processen på vej op :)

Lyder godt Erik.

Online Entreprenør indenfor betalningsløsninger, marketing og mere - www.purepaypayments.com

Side 3 ud af 3 (23 indlæg)