Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

.

Side 2 ud af 2 (20 indlæg)
Fra Ballerup
Tilmeldt 6. Jun 08
Indlæg ialt: 16489
Fra  Poledanser underholdning danser Skrevet kl. 20:59
Hvor mange stjerner giver du? :

Det må være en ommer med dette webdesign jeg tror ikke mange hopper på at handle på sådan en hjemmeside jeg tør i hvert fald ikke

poledancer.dk klik bestil shows altid god priser og lange shows

Fra Vallensbæk
Tilmeldt 9. Mar 10
Indlæg ialt: 52
Skrevet kl. 21:01

Synes også at idéen er ganske udemærket.

Beklager at der kommer et negativt indlæg mere, det er blot min ærlige mening og mine tanker, når jeg som potentiel kunder besøger siden.

Ligegyldigt hvad I selv mener så er designet utroligt vigtigt for om I bliver opfattet som professionelle eller ej.

Der burde i der mindste være læst korrektur, der er en del småfejl og at links ikke virker er altså virkelig skidt og amatøragtigt i mine øjne.

Jeg har klikket 2-3 gange og trykker på "Hjem" og så kommer der "Siden kan ikke vises", selvom der nogle steder står "Klik på Hjem for at komme til forsiden"

Mange af billederne er også i ringe kvalitet - jeg ville ikke handle hos jer i hvert fald.

Se fx. http://www.parti-salg.dk/side54.html 

http://www.parti-salg.dk/side18.html 

http://www.parti-salg.dk/side58.html

Held og lykke med det hele.

Fra Viborg, Midtjylland
Tilmeldt 8. Jun 10
Indlæg ialt: 557
Fra  DealFighter.dk ApS Skrevet kl. 21:14

Kvindeting.dk v/Charlotte M. Larsen:

Synes også at idéen er ganske udemærket.

Beklager at der kommer et negativt indlæg mere, det er blot min ærlige mening og mine tanker, når jeg som potentiel kunder besøger siden.

Ligegyldigt hvad I selv mener så er designet utroligt vigtigt for om I bliver opfattet som professionelle eller ej.

Der burde i der mindste være læst korrektur, der er en del småfejl og at links ikke virker er altså virkelig skidt og amatøragtigt i mine øjne.

Jeg har klikket 2-3 gange og trykker på "Hjem" og så kommer der "Siden kan ikke vises", selvom der nogle steder står "Klik på Hjem for at komme til forsiden"

Mange af billederne er også i ringe kvalitet - jeg ville ikke handle hos jer i hvert fald.

Se fx. http://www.parti-salg.dk/side54.html 

http://www.parti-salg.dk/side18.html 

http://www.parti-salg.dk/side58.html

Held og lykke med det hele.

Hej :-)

Jeg var godt klar over alle de negative indlæg vil komme, sådan er det jo :-)

Jeg har en webdesigner som har udviklet et par sider for os efterhånden, og han vil selvfølgelig også designe parti-salg.dk til os på et senere tidspunkt.

I første omgang må vi bare ''nøjes'' med det der er, og miste de kunder der nu finder det MEGET nødvendig med en super fin side

Jeg vil da så gerne lige tilføje en sjov bemærkning:

Kim Madsen fra frederikshavn, omsætter årligt for over 200 millioner, og hans sider er lavt i 123hjemmeside' system - jeg tvivler på nogen af de folk der kommeterer mit indlæg tjener dette beløb, trods de har deres ''dyre fine hjemmesider''

Og så stopper vi denne debat, om vores hjemmeside er godkendt eller ej.

Handel med varepartier via Trademen

Fra København
Tilmeldt 28. Dec 09
Indlæg ialt: 1827
Fra  TDOmedia Skrevet kl. 21:17

Kc:

Kim Madsen fra frederikshavn, omsætter årligt for over 200 millioner, og hans sider er lavt i 123hjemmeside' system - jeg tvivler på nogen af de folk der kommeterer mit indlæg tjener dette beløb, trods de har deres ''dyre fine hjemmesider''

Nu kommer det også helt an på hvad formålet bag hjemmesiden er, hvad man laver og sælger.

Fra Viborg, Midtjylland
Tilmeldt 8. Jun 10
Indlæg ialt: 557
Fra  DealFighter.dk ApS Skrevet kl. 21:21

Thomas De Oliveira:

Kc:

Nu kommer det også helt an på hvad formålet bag hjemmesiden er, hvad man laver og sælger.

Han sælger alo vera produkter ;-)

Handel med varepartier via Trademen

Tilmeldt 10. Nov 09
Indlæg ialt: 0
Skrevet kl. 21:28

Bare vær opmærksom på man ikke kan komme tilbage til forsiden :-)

Lille ting der kan rettes på få minutter ;-)

Sig endelig til hvis du/i skal have hjælp til dette.

Kommer de hvidevarer i øvrigt på siden ?

Mikkel

Tilmeldt 24. Jun 07
Indlæg ialt: 15088
Fra  Cosmos Co Customfit.eu Skrevet kl. 03:34

Kc:

I første omgang må vi bare ''nøjes'' med det der er, og miste de kunder der nu finder det MEGET nødvendig med en super fin side

Du kan vel vende den om og spørge dig selv. "Er der nogen af dem, som har kommenteret i denne tråd, som reeelt er potentielle kunder?"... Svaret giver vist sig selv, og når de alle ser på det med privatkundebriller, så er svarene vel også derefter...

Som info side er den ganske udemærket, dog lidt bøvlet af navigere rundt på...

Fra Vejle
Tilmeldt 18. Nov 09
Indlæg ialt: 625
Fra  NKH.dk Skrevet kl. 04:17

Jeg har et parti bæreposer. 30.000 stk, samt en masse partier kineser lort (misforstå ikke)  noget a la i sælger.

Det drejer sig om lidt over en halv palle.

Kunne i være interesseret i det?

Med venlig hilsen

Bastian

Fra Viborg
Tilmeldt 9. Mar 10
Indlæg ialt: 172
Skrevet kl. 09:16

Fashion-Seller:

Kc:

Du kan vel vende den om og spørge dig selv. "Er der nogen af dem, som har kommenteret i denne tråd, som reeelt er potentielle kunder?"... Svaret giver vist sig selv, og når de alle ser på det med privatkundebriller, så er svarene vel også derefter...

Som info side er den ganske udemærket, dog lidt bøvlet af navigere rundt på...

Hejsa :-)

Det er også det jeg mener med ovenstående indlæg.

Som du siger er den udemærket til info side, og det er jo også ''kun'' det den skal bruges til, normalt sendte vi mails ud til vores kunder, i dag har vi så bare en hjemmeside.

Fra Viborg
Tilmeldt 9. Mar 10
Indlæg ialt: 172
Skrevet kl. 09:17

Bamedia:

Jeg har et parti bæreposer. 30.000 stk, samt en masse partier kineser lort (misforstå ikke)  noget a la i sælger.

Det drejer sig om lidt over en halv palle.

Kunne i være interesseret i det?

Med venlig hilsen

Bastian

Hej Bastian

Du må gerne sende mere info til info@parti-salg.dk - så kigger vi på det

Side 2 ud af 2 (20 indlæg)