nu søger jeg en der måske kunne være intraseret i og lave siden til mig
jeg er ikke den rigeste så vis der er nogen der kan lave noget billigt og noget der er nemt og regiger
der skal ikke være bruger logind på har ikke den store ide til hvordan man kan lave det men vis der er nogen der har nogen forslag må i enlig komme med dem
jeg tager mod alle tilbud vis der bliver at en pris så skal jeg nok se hvem jeg velliger
nu søger jeg en der måske kunne være intraseret i og lave siden til mig
jeg er ikke den rigeste så vis der er nogen der kan lave noget billigt og noget der er nemt og regiger
der skal ikke være bruger logind på har ikke den store ide til hvordan man kan lave det men vis der er nogen der har nogen forslag må i enlig komme med dem
jeg tager mod alle tilbud vis der bliver at en pris så skal jeg nok se hvem jeg velliger
Hej,
Send mig en mail på salg@grapeseedsolutions med nogle af dine ideer. Så tror jeg vi kan strikke et godt tilbud sammen til dig!
Som nævnt tidligere bliver du nødt til at uddybe dine ideer og forventninger til siden. Hvis det er en simpel side uden alt for meget, vil jeg skyde på at jeg kan lave det for en pris omkring 2000 kr. Du skal være meget velkomment til at skrive en privat besked til mig, hvor du uddyber opgaven. Så kan vi tage den derfra.
Du er velkommen til at smide en mail til mg med lidt flere oplysninger om hvad det er du ønsker, så er jeg sikker på jeg kan finde en god pris frem til dig.
Du er meget velkommen til at ringe til mig eller sende en mail på kim@b-web.dk - så kan vi få afklaret dine ønsker og jeg kan give dig et godt tilbud - helt uforpligtende selvfølgelig.