Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

søger et godt tilbud på design og kodning

Side 1 ud af 1 (6 indlæg)
  • 1
Fra Holstebro
Tilmeldt 30. Jan 08
Indlæg ialt: 107
Skrevet kl. 19:58
Hvor mange stjerner giver du? :

jeg har vist nok fundet det ratte navn

nu søger jeg en der måske kunne være intraseret i og lave siden til mig

jeg er ikke den rigeste så vis der er nogen der kan lave noget billigt og noget der er nemt og regiger

der skal ikke være bruger logind på har ikke den store ide til hvordan man kan lave det men vis der er nogen der har nogen forslag må i enlig komme med dem

jeg tager mod alle tilbud vis der bliver at en pris så skal jeg nok se hvem jeg velliger

Fra København
Tilmeldt 21. Aug 09
Indlæg ialt: 2585
Fra  . Skrevet kl. 20:46

Du bliver nød til at uddybe meget mere.

Folk kan ikke give et tilbud på at den ikke skal have login...

Der sidder mange kompetente udviklere herinde og et projekt bliver aldrig godt uden en ordenlig beskrivelse af funktioner, design, deadline etc.

Da du vil have det nemt skal kunne redigeres, leder du efter et CMS.

Samt hvad menes der med billigt?

Deltag i iværksætter events! Tilmeld dig på https://www.smila.dk og få invitationer.

Fra Aarhus
Tilmeldt 4. Jan 10
Indlæg ialt: 45
Skrevet kl. 08:38

Michael A. Hansen:

jeg har vist nok fundet det ratte navn

nu søger jeg en der måske kunne være intraseret i og lave siden til mig

jeg er ikke den rigeste så vis der er nogen der kan lave noget billigt og noget der er nemt og regiger

der skal ikke være bruger logind på har ikke den store ide til hvordan man kan lave det men vis der er nogen der har nogen forslag må i enlig komme med dem

jeg tager mod alle tilbud vis der bliver at en pris så skal jeg nok se hvem jeg velliger

Hej,

Send mig en mail på salg@grapeseedsolutions med nogle af dine ideer. Så tror jeg vi kan strikke et godt tilbud sammen til dig!

Mvh

Mathias Hermann

Grapeseed Solutions

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 17:55

Som nævnt tidligere bliver du nødt til at uddybe dine ideer og forventninger til siden. Hvis det er en simpel side uden alt for meget, vil jeg skyde på at jeg kan lave det for en pris omkring 2000 kr. Du skal være meget velkomment til at skrive en privat besked til mig, hvor du uddyber opgaven. Så kan vi tage den derfra.

Håber jeg hører fra dig! :)

// Mathias Bak

Fra Lamplaimat, Thailand
Tilmeldt 25. Oct 09
Indlæg ialt: 218
Fra  CS-WEB Skrevet kl. 18:07

Hej Michael.

Du er velkommen til at smide en mail til mg med lidt flere oplysninger om hvad det er du ønsker, så er jeg sikker på jeg kan finde en god pris frem til dig.

Med venlig hilsen

Claus A Nielsen

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 18:14

Hej Michael,

Du er meget velkommen til at ringe til mig eller sende en mail på kim@b-web.dk - så kan vi få afklaret dine ønsker og jeg kan give dig et godt tilbud - helt uforpligtende selvfølgelig.

Med venlig hilsen

Kim, B-WEB

Side 1 ud af 1 (6 indlæg)