Hej alle i Aminotastiske mennesker :) Da jeg driver en konsulent virksomhed med en rimelig pæn omsætning søger jeg en god revisor der har styr på tingene. Jeg synes simpelthen jeg betaler alt for meget i skat, derfor søger jeg en revisor der kan være med til at optimerer alle de økonomiske forhold omkring virksomheden samt min privat økonomi. Det skal måske siges at lige nu driver jeg virksomheden som en enkeltmandsvirksomhed. Honorar aftales ved indgået aftale. Med venlig hilsen Den altid optimistiske Spinner |
Spinner3000:Hej alle i Aminotastiske mennesker :)
Da jeg driver en konsulent virksomhed med en rimelig pæn omsætning søger jeg en god revisor der har styr på tingene. Jeg synes simpelthen jeg betaler alt for meget i skat, derfor søger jeg en revisor der kan være med til at optimerer alle de økonomiske forhold omkring virksomheden samt min privat økonomi.
Det skal måske siges at lige nu driver jeg virksomheden som en enkeltmandsvirksomhed.
Honorar aftales ved indgået aftale.
Med venlig hilsen
Den altid optimistiske Spinner
Det hurtigste og nemmeste vil følgelig være, at du kan kontakte mig på min mail eller telefon.
Men for en god ordens skyld, synes jeg måske Freelancer kunne være god idé.
Jeg vil dog anbefale dig ud fra de givne oplysninger at finde en kompetent revisor, som også netop kan rådgive dig om og i givet fald få optimeret dine økonomiske forhold incl. skatten.
De bedste hilsener og god "jagt".