Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Faktura for kundemøde

Side 2 ud af 2 (12 indlæg)
Fra Storkøbenhavn
Tilmeldt 20. Nov 06
Indlæg ialt: 126
Skrevet kl. 09:22
Hvor mange stjerner giver du? :
Dato: 21-11-2006 09:06:21 Forfatter: netMedia.dk
Det er jo bare et klassisk eksempel på dårlig kommunikaiton, hvor i ikke har fået afstemt hinandens forventninger, og derfor ikke haft samme indstilling til opgaven. Forstår godt din mistanke overfor konsulenten, og det er helt klart en fejl fra hans side, at han ikke har meldt ud at der kommer en regning, hvor i forventer at der ikke kommer nogen form for opkrævning.

Nu var mødet ganske uopfordret fra konsulentens side og jeg kan således ikke se hvorledes vi kan komme til at skulle betale for dennes canvas arbejde. Dårlig kommunikation ved jeg ikke om det er - det virker næsten for let købt. Jeg har nu de sidste ti år afholdt mange møder om ugen både med sælgere som egentlige konsulenter og aldrig tidligere blevet præsenteret for noget lignende, men ok, måske man blot er ved at blive gamle i gårde

Omvendt, kunne jeg da godt se en fordel i at vore account managers og KAMs begyndte at opkræve 1.500,- pr. påbegyndt time hos kunden. Tror nok ikke der ville gå mange dage før vi havde en større telefonstorm i vor kundeservice

Fra Valby
Tilmeldt 5. Dec 05
Indlæg ialt: 880
Skrevet kl. 10:03
Hvor mange stjerner giver du? :
Dato: 21-11-2006 09:22:07
Forfatter: Vejsmose

Nu var mødet ganske uopfordret fra konsulentens side og jeg kan således ikke se hvorledes vi kan komme til at skulle betale for dennes canvas arbejde. Dårlig kommunikation ved jeg ikke om det er - det virker næsten for let købt.

Som jeg skrev handlede det om afstemte forventninger - og der havde konsulenten ikke været klar i spyttet om at det kom til at koste. Forstår godt at du ikke vil betale for det (det vile jeg heller ikke gøre), men det var ikke pointen. Det handler bare om at der er klare linier så snart at der er penge indvolveret, uanset i hvilken sammenhæng det er.
Side 2 ud af 2 (12 indlæg)