Nu var mødet ganske uopfordret fra konsulentens side og jeg kan således ikke se hvorledes vi kan komme til at skulle betale for dennes canvas arbejde. Dårlig kommunikation ved jeg ikke om det er - det virker næsten for let købt. Jeg har nu de sidste ti år afholdt mange møder om ugen både med sælgere som egentlige konsulenter og aldrig tidligere blevet præsenteret for noget lignende, men ok, måske man blot er ved at blive gamle i gårde ![]() Omvendt, kunne jeg da godt se en fordel i at vore account managers og KAMs begyndte at opkræve 1.500,- pr. påbegyndt time hos kunden. Tror nok ikke der ville gå mange dage før vi havde en større telefonstorm i vor kundeservice ![]() |
Dato: 21-11-2006 09:22:07
Forfatter: VejsmoseNu var mødet ganske uopfordret fra konsulentens side og jeg kan således ikke se hvorledes vi kan komme til at skulle betale for dennes canvas arbejde. Dårlig kommunikation ved jeg ikke om det er - det virker næsten for let købt.
Som jeg skrev handlede det om afstemte forventninger - og der havde konsulenten ikke været klar i spyttet om at det kom til at koste. Forstår godt at du ikke vil betale for det (det vile jeg heller ikke gøre), men det var ikke pointen. Det handler bare om at der er klare linier så snart at der er penge indvolveret, uanset i hvilken sammenhæng det er.