Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Lej en Bartender

Side 1 ud af 1 (8 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 8. Mar 10
Indlæg ialt: 7
Skrevet kl. 17:13
Hvor mange stjerner giver du? :

HEJ ALLE AMINO-FOLK

En kammerat og jeg synes konceptet med en mobil bar med tilhørende bartendere er en smule interessant, men hvad kræver det?

Når jeg spørger hvad det kræver mener jeg ting som:

Alkoholbevilling?

Næringsbrev?

Moms-registration?

OSV.

Altså hvad kræves før at sådan noget overhoved er lovligt?

Mvh. Rasmus Nielsen

Fra ballerup
Tilmeldt 18. Jan 09
Indlæg ialt: 38
Skrevet kl. 17:32

hej jeg har vil bare lige sige at der er masser der udlejer bartender her i dk:)

Fra Odense
Tilmeldt 5. Oct 05
Indlæg ialt: 868
Skrevet kl. 17:33

Hej Rasmus

Er meningen at I skal være arrangøren af festen, eller skal I hyres af folk som holder fester? For kravene er vidt forskellige afhængigt af om du er arrangør eller en anden er.

Tilmeldt 30. Oct 09
Indlæg ialt: 5361
Skrevet kl. 17:36

Køb ren argan olie her

Tilmeldt 8. Mar 10
Skrevet kl. 23:42

Hej igen...

Til dig som kalder dig "VASK", Ja det er jeg klar over, og hvad så? Der er også mange vinduespudsere og masser af tandlæger. Så ved ikke rigtigt hvad det er du prøver at sige?

Til Rasmus Fredslund Hansen: Tanken er at vi bliver hyret af folk som holder en fest, og at vi så handler råvarer til baren ind. Vi stiller så med bar og alt hvad der hører til.

Til Lagersalg123_JEN: Du har tydeligvis ikke selv læst på den hjemmeside du poster. Virksomheden har jo ikke fået lavet en hjemmeside for at hjælpe deres konkurrenter i gang i  branchen, men for at promovere deres produkt. Så derfor skriver de selvfølgelig ikke noget om hvad det kræver???

Fra Århus
Tilmeldt 18. Feb 06
Indlæg ialt: 4322
Skrevet kl. 14:29
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

RasmusKN:

Hej igen...

Til dig som kalder dig "VASK", Ja det er jeg klar over, og hvad så? Der er også mange vinduespudsere og masser af tandlæger. Så ved ikke rigtigt hvad det er du prøver at sige?

Til Rasmus Fredslund Hansen: Tanken er at vi bliver hyret af folk som holder en fest, og at vi så handler råvarer til baren ind. Vi stiller så med bar og alt hvad der hører til.

Til Lagersalg123_JEN: Du har tydeligvis ikke selv læst på den hjemmeside du poster. Virksomheden har jo ikke fået lavet en hjemmeside for at hjælpe deres konkurrenter i gang i  branchen, men for at promovere deres produkt. Så derfor skriver de selvfølgelig ikke noget om hvad det kræver???

Hej Rasmus

Hvis det er den attitude du lægger for dagen herinde tror jeg ikke du et synderligt behageligt ophold her på Amino.

Folk herinde prøver at hjælpe dig af god vilje, så tag deres forslag til dig som konstruktive ting i stedet for at blive fornærmet over at folk henviser dig til hvordan andre f.eks. gør tingene.

Det eneste du får ud af at være sur og tvær over hjælpen er at folk holder op med at svare på dine indlæg og så kommer du ihvertfald ikke direkte hurtigt videre.

Angående alkoholbevilling til forskellige steder, kan du jo starte med at kontakte politiet med henblik på at afklare om det er muligt at få en bevilling til dit formål.

Det kan du læse mere om her http://www.politi.dk/da/borgerservice/tilladelser/alkoholbevilling/

De andre ting omkring næringsbrev og SKAT osv kan de relevante myndigheder med stor sandsynlighed være dig behjælpelig med at besvare spørgsmål omkring.

Og find så lige den gode tone og det glade humør frem - Det er faktisk blevet forår og solen skinner, så se at få fingeren ud og kom igang med at servere nogle kolde drinks til sommerens fester! Drinks

Safeticket - Dit enkle og fleksible billetsystem.

Tilmeldt 8. Mar 10
Skrevet kl. 16:16

Anders Christensen. Tak forsvaret. Der er noget at tjekke op på!

Fra København
Tilmeldt 3. May 24
Indlæg ialt: 1
Skrevet kl. 12:50

You can find answers to all your questions about hiring bartenders on this page.

igotspirit.dk

Side 1 ud af 1 (8 indlæg)