Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hej- slet lige den her profil . Tak :-)

Side 1 ud af 1 (6 indlæg)
  • 1
Fra København K
Tilmeldt 2. Apr 08
Indlæg ialt: 3639
Fra  jimihove.dk ApS Skrevet kl. 17:57
Hvor mange stjerner giver du? :
lilianlove skrev den 03-13-2010 17:55

Hej min kæreste,
Min glæde skriver du dette par linjer af ord, jeg håber i dag finder du en ny ting. Jeg følte mig meget imponeret efter at have læst din profil today.my navn er Lilian, jeg er en ung omsorgsfuld Fair Lady er 25 år gammel .. Please jeg har nogle ting at diskutere med dig, og det er meget vigtigt, og urgent.I vil kunne lide dig til at skrive til mig på min e-mail-adresse, så vi diskutere i details.I virkelig ønsker at drøfte dette med dig, og vi kommer til at kende hinanden mere bedre.
Min E-mail er lilianniice13@hotmail.com, håber jeg at høre fra dig snarest. Jeg willl sender dig mit billede, så snart du kontakte mig i min email.Thanks for din forståelse.
lilianniice13@hotmail.com

SEO fra 1000,- kr, og Google Ads fra 500,-  per måned. DK's billigste hjemmesider? Se mere på jimihove.dk 15+ års erfaring.

Fra Faxe
Tilmeldt 23. Mar 06
Indlæg ialt: 1418
Fra  Avalance Entertainment & Dansk Party Service Skrevet kl. 17:58

Ja Google translate er altså noget fanden har skabt :-(

Tilmeldt 27. Apr 07
Indlæg ialt: 6988
Fra  MobilTjek Skrevet kl. 17:59

Har også lige fået den:

Hej min kæreste,
Min glæde skriver du dette par linjer af ord, jeg håber i dag finder du en ny ting. Jeg følte mig meget imponeret efter at have læst din profil today.my navn er Lilian, jeg er en ung omsorgsfuld Fair Lady er 25 år gammel .. Please jeg har nogle ting at diskutere med dig, og det er meget vigtigt, og urgent.I vil kunne lide dig til at skrive til mig på min e-mail-adresse, så vi diskutere i details.I virkelig ønsker at drøfte dette med dig, og vi kommer til at kende hinanden mere bedre.
Min E-mail er lilianniice13@hotmail.com, håber jeg at høre fra dig snarest. Jeg willl sender dig mit billede, så snart du kontakte mig i min email.Thanks for din forståelse.

Sammenlign mobilpriser med eller uden abonnement

Tilmeldt 24. Jun 07
Indlæg ialt: 15100
Fra  Cosmos Co Customfit.eu Skrevet kl. 18:00
lilianlove skrev den lø, 13 mar 2010 17:52

Hej min kæreste,

Fra Århus
Tilmeldt 18. Feb 06
Indlæg ialt: 4322
Skrevet kl. 18:02
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 2 person

Hej folkens

Der er prikket til relevante folk, så den skulle gerne blive slettet hurtigst muligt.

Mvh Anders Christensen - Der er skuffet over ikke at have modtaget kærestebrevet!

Safeticket - Dit enkle og fleksible billetsystem.

Tilmeldt 24. Jun 07
Indlæg ialt: 15100
Fra  Cosmos Co Customfit.eu Skrevet kl. 18:03
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 2 person

Anders Christensen:

Mvh Anders Christensen - Der er skuffet over ikke at have modtaget kærestebrevet!

Har skrevet til hende, at hun skal kontakte dig, fordi du gerne vil komme kærester ;D

Side 1 ud af 1 (6 indlæg)