Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

julegave til vores kunder

Side 1 ud af 3 (24 indlæg)
Tilmeldt 23. Aug 06
Indlæg ialt: 75
Skrevet kl. 23:25
Hvor mange stjerner giver du? :
Hej alle

Skal til at købe julegaven til vores kunder, nogen her der har en god idé.
Har i fået en reklamegave i stadig har eller bruger ?

Skal være noget hvor vores navn og tlf. kan stå på.
Gerne en sjov ting man beholder på sit kontor, eller en praktisk ting man vil bruge i hverdagen.

Har overvejet en USB-nøgle, lidt kedeligt, men brugbart.

Nogen der har et prisoverslag på en USB-nøgle, helst lille og gerne et smart design. Mindst 128mb men behøver ikke være størrer. Vores navn og tlf. behøver ikke stå med mere end 1 farve, men også gerne en pris for flere farver.

Er der også nogen her der kan lave gravering, ætsning, tampontryk, tryk eller andre former for prægning hvis jeg selv kommer men vores indkøbte gave, gerne med beliggenhed på sjælland.

Fra Chiang Mai. Thailand
Tilmeldt 11. Jul 06
Indlæg ialt: 801
Fra  DennisKjaergaard.com Skrevet kl. 23:56
Du er velkommen til at kontakte mig hvis du skal have graveret noget.

Mht gaver fandt jeg selv denne side for nogle dage siden, der ser ud til at være lidt af hvert. De har også usb, så mon ikke du kunne finde noget der.

Tilmeldt 23. Aug 06
Skrevet kl. 00:23
Tak Dennis

Har også selv fundet den side, virker som en af de store indenfor reklamegaver.

Skal huske dig hvis det ender med jeg skal have graveret noget.

Tilmeldt 23. Aug 06
Skrevet kl. 14:33
Hej igen..

Slet ingen der har andre gode idéer til den sjove julegave der vil blive husket og brugt??

Også gerne svar fra andre der kan præge vores logo i forskellige ting, eller der kan leverer både julegaven og trykket.

Fra Helsingborg
Tilmeldt 26. Feb 06
Indlæg ialt: 2880
Skrevet kl. 14:52

Har du kigget på Georg Jensens produkter?

Følg mig på youtube under navnet Dimi Hardorff

Tilmeldt 23. Aug 06
Skrevet kl. 14:55
Hej Dimitri

Idéen er god nok, fedt kvalitets produkt, men den er en gave folk vil tage med hjem. Leder efter en gave hvor de beholder den på kontoret, og dermed bliver husket på os

Fra København K
Tilmeldt 8. Jan 06
Indlæg ialt: 3643
Fra  Regnskabsskolen ApS Skrevet kl. 14:57
Jeg har købt 128 mB-USB Sticks til nogle nye kurser i det nye år (og et par enkelte julegaver), og prisen på dem var ca. 70 kr. stykket med tryk i sort+orange. Jeg er meget tilfreds med dem, og jeg tror, der er mange, der bliver glade for en nyttig gave.
Tilmeldt 23. Aug 06
Skrevet kl. 16:42
Hej Anette

Min tanke var også at give en nyttig gave der ville blive brugt, og det ender nok også med en USB-stick.Tror bare ikke vi er de eneste der har fået idéen. Ellers må vi jo bare købe en stick der er lidt mere smart end de andres
Men går og håber der er en her der har en ginial idé til en sjov og brugbar gave.

Tilmeldt 11. Jun 06
Indlæg ialt: 995
Skrevet kl. 17:13
Den bedste gave jeg har fået er meget simpel, en kuglepen der kan skrive sort og rødt, samt blyant.

Så er der den røde farve man aldrig kan finde til kontrakter mm. og en sort eller blyant til alm. noter.

Tilmeldt 31. Oct 06
Indlæg ialt: 20
Skrevet kl. 17:17
Jeg fik engang en lille gave æske med en USB memorystick. Den var da pæn men jeg havde en i forvejen så jeg byttede den væk til noget andet. Egentlig synes jeg også den var lidt kedelig.

Personligt vil jeg hellere have noget jeg kan tage med hjem og som konen vil glæde sig over. (den der tager barnet ved hånden tager moderen om hjertet.). Jeg kan godt huske hvorfra det kommer hvis det er pænt. Det behøves ikke at stå på udstyret.

Iår tænker jeg på at give en gave til min kunder men vil slå to fluer med eet smæk.

Jeg er begyndt at importere skærebrædder der er lavet i endetræ.(Birk) Nogle af dem vejer op til 17kg men andre er så tilpas små og lækre at de evt. kunne pyntes op med en flaske eller brødkniv og sendes til de kunder der ligger penge i mit andet firma.

Så får de en uventet julegave + bliver opmærksom på hvor de selv kan købe gaver til deres medarbejdere eller familie. Det kunne gavne begge webshop''s.

Shoppen hedder iøvrigt www.tahewood.dk   ups der var sørme lidt reklame

Side 1 ud af 3 (24 indlæg)