Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Salg til kædebutikker

Side 2 ud af 2 (16 indlæg)
Tilmeldt 24. Jun 07
Indlæg ialt: 15089
Fra  Cosmos Co Customfit.eu Skrevet kl. 17:26
Hvor mange stjerner giver du? :

Jimi Hove:

Nej det var ikke rengøring jeg solgte, men nogle andre produkter i underholdningsbranchen. Og jo det var services, så jo du har egentlig nok ret. Kontakt indkøberen.

;D Indkøbere i især kædebutikker har en lidt sjov tilgang til deres eget ego univers (håber ik nogen af dem læser det hehe)... Men det er helt klart min opfattelse og erfaring... Og selvom de siger noget andet, så føler de sig pisset på, hvis man kontakter folk højere i herakiet angående ting indenfor deres arbejdsområde...

Hvorfor de har den holdning? Pas... Måske andre har svaret?

Fra København K
Tilmeldt 2. Apr 08
Indlæg ialt: 3639
Fra  jimihove.dk ApS Skrevet kl. 17:32

De er vel bange for selv at se " dumme " ud, som om de skulle have opfundet produktet / ideen. Som du siger rent oppustet ego. Og hvor dumt er det at have, hvis der virkelig er nogen der banker på din dør med et super produkt ? Ret dumt, hvis du spørger mig.

SEO fra 1000,- kr, og Google Ads fra 500,-  per måned. DK's billigste hjemmesider? Se mere på jimihove.dk 15+ års erfaring.

Fra København K
Tilmeldt 2. Apr 08
Indlæg ialt: 3639
Fra  jimihove.dk ApS Skrevet kl. 17:35

Fashion-Seller:
(håber ik nogen af dem læser det hehe)...

Det skal du sgu ikke være bange for :-) Tænk hellere på de topchefer som kan læse at du har fingeren på pulsen og ved hvordan tingene foregår.

SEO fra 1000,- kr, og Google Ads fra 500,-  per måned. DK's billigste hjemmesider? Se mere på jimihove.dk 15+ års erfaring.

Fra Vanløse
Tilmeldt 2. Feb 10
Indlæg ialt: 7
Skrevet kl. 15:45

Jeg vil bare sige tusind tusind tak til jer allesammen for jeres hurtige og rigtig gode besvarelser !!! Vi må springe ud i det, og håbe på det bedste .. Jeg synes virkelig det er pænt af jer at tilbyde hjælp, for hvor sku man ellers gå hen, hvis man ikke havde dette fantastiske forum :D

Tak til jer ..

Mvh. Peter Villumsen, Kronholm Design

Fra Lyngby
Tilmeldt 19. Dec 08
Indlæg ialt: 1537
Skrevet kl. 15:57

Hej Peter

Jeg vil også blot sige det ikke er nemt, nogen gange er det ikke engang indkøberen der skal kontaktes, da mange kæder har et firma der samler en masse nye produkter sammen, og samlet viser dette til indkøberen, samt disse virksomheder også står for selve distributionen, så kunne bestemt også være en god ide og angribe kæderne denne vej, da disse virksomheder typisk har en meget stor troværdighed hos kædens indkøber.

Vi har selv kontakt til kæderne, og har flere produkter inde, og er i gang med at arbejde på nye projekter - så hvis i møder en mur, kan du kontakte mig, så kan vi jo se på om jeres produkter kan forenes med vores eksisterende sortiment.

Bendtsen

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 16:11

Hej

Det er ikke så farligt endda, du kan kontake DIAS A.m.b.a. i Viborg, som er kædekontor for de fleste af isenkramforretningerne, undtagen Imerco.

Her kan du få en indgang til, hvem du skal tale med og aftale et møde til fremlæggelse af produkterne.

Alle er interesserede i at være de første, der kan introducere en nyhed, så på med "handsken" hellere før end siden.

Hilsen

Side 2 ud af 2 (16 indlæg)