Hej Amigos. Jeg ved ikke helt hvem man skal lytte til ang. indgående links. Mange siger at man bare skal sætte sig ned, og tilmelde sig alle linkfarms i DK, som vist nok er ca. 160 stk. pt. og skrive i blogs, som omhandler ens produkter, her maling og gør det selv. Men nu har jeg lige læst på en side, at det kan skade ens side, hvis man får links fra dårlige sider. Og hvad er en "go pagerank" når man taler indgående links? skal man over 3 før det er et godt link-IN eller hvad mener I? Jeg har også læst, at google "kun" læser det første/øverste link på ens side - Så hvad hjælper det at have mange links på ens side så. Og hvad skal man tro på hér? Her mener jeg links rundt på min egen side, fra den ene side til den anden. Håber I kan hjælpe mig
Venlig hilsen
Michael Haahr |
Michael Haahr:
Google læser ikke dette link: www.maler-maling.dk fordi du selv smed linket i dit indlæg. Google læser tilgengæld dette link: http://www.maler-maling.dk/20/Produkter/, fordi det er første gang det bliver posted på denne underside af Amino.
Der har været meget debat omkring værdien af linkkataloger eller manglen på samme og jeg ville vælge 20 relaterede kvalitetslinks frem for 1.000 links fra linkkataloger. Husk iøvrigt også en god ankertekst når du linker, f.eks. sådan her: malerpensler og malerruller.