Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Produktion af sengetøj med tryk/motiv

Side 2 ud af 4 (36 indlæg)
Tilmeldt 30. Oct 09
Indlæg ialt: 5361
Skrevet kl. 19:25
Hvor mange stjerner giver du? :

businessonly:

kan godt hjælpe dig fra Indien , egen produktion( hele process ) og rimlige pris . Over 35 års erfaring .

Interessant. Kan du ikke sende mig en PM med info om hvad du kan?

Har en idé om t-shirts med full print og de skal vel skæres ud af materiale der er trykt først for at få det fedeste resultat eller?

Køb ren argan olie her

Tilmeldt 28. May 10
Indlæg ialt: 1460
Fra  N/A Skrevet kl. 20:31
Hvor mange stjerner giver du? :

i må gerne sende mig tilbud på tryk også. Cirka 1-5 stk.

.

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 20:55
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej, vil lige komme med en bemærkning mht sengetøj, som jegselv  har solgt i mange år. Sørg for at du får lavet noget kvalitets sengetøj med øko-tex certificerede mærkning, gode materialer, og ikke blot noget billigt bras fyldt med kemi og farvestoffer. Bed om at se producentens andre designs, få nogen til at se fabrikken an for dig, hvis du ikke selv har mulighed for det - jeg så engang et program fra  en af JYSK´s fabrikker, hvor de ansatte bar masker pga de skadelige kemikalier - og ingen ønsker vel at sove i sådan noget, 8 timer hver nat eller ? Mvh Pernille

Tilmeldt 1. Jun 11
Indlæg ialt: 2
Fra  Lundsgaard Skrevet kl. 09:58
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej

Vi har et stort bed and breakfast hvor vi har snakket om at få vores eget sengetøj. Kan du fortælle lidt mere om kvaliteten, kan vi evt. få en prøve på forskellige kvaliteter. Vi ønsker en god kvalitet som er strygefri (så meget som det nu er muligt). Desuden ønsker vi dobbelt antal hovedpudebetræk i forhold til dyne.

 

Mvh

Pernille

Tilmeldt 27. Apr 11
Indlæg ialt: 47
Skrevet kl. 13:29
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej - jeg ved det er en gammel debat, men jeg er interesseret i at høre om produktionen i Indien - kvalitet, stadig virksom?, garantier osv.

Venligst GMMM

Tilmeldt 14. Jul 11
Indlæg ialt: 2
Skrevet kl. 21:40
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Lars

 

Mon du kan hjælpe os? Vi søger også sengetøj og især puder som vi kan trykke på... Mon du stadigvæk er i branchen?

Tilmeldt 28. Dec 10
Indlæg ialt: 4
Skrevet kl. 10:36
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg ved ikke om dette svar bliver forældet, men ihvertfald kan jeg kontaktes mht. produktion af både sengelinned, viskestykker og lign. Desuden kan jeg jeg også hjælpe med produktion af design tøj. Alt er i virkelig god kvalitet med garanti i leveringen. Så skriv en PM til mig hvis det har interesse.

Bedste hilsner, Tine

Tilmeldt 1. Jun 11
Indlæg ialt: 2
Fra  Lundsgaard Skrevet kl. 07:41
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Tine,

Jeg er ikke den store bruger af dette forum og ved ikke hvad en PM er, men det er ikke forældet for mit vedkomne, vi er meget interesseret i sengetøj i en rigtig god kvalitet og gerne i eget design som passer til vores B&B. så hvordan kommer jeg i kontakt med dig?

Med venlig hilsen

Pernille

Tilmeldt 28. Dec 10
Indlæg ialt: 4
Skrevet kl. 20:21
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Pernille

 

En PM betyder Privat Mail, således at man ikke lægger emails osv ud på offentligt forum.

Men kan du sende din email i en PM, tak :)

Tilmeldt 10. Mar 12
Indlæg ialt: 2
Skrevet kl. 13:23
Hvor mange stjerner giver du? :
Hej Lars
Har du stadig en leverandør til at producere sengetøj efter eget design

Mvh ken Machholdt
Mail kenmachholdt@gmail.com
Side 2 ud af 4 (36 indlæg)