Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Input til fmground.dk

Side 1 ud af 2 (11 indlæg)
Fra Odense
Tilmeldt 19. Feb 08
Indlæg ialt: 636
Skrevet kl. 18:56
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej alle sammen

Jeg  kunne godt tænke mig at få lidt feedback til vores site på http://www.fmground.dk. Det er et site for Football Manager fans, og som sådan ikke kommercielt :)

Det kan nok være svært at komme med forslag til funktioner og sådan, men vil egentligt også hellere have et generelt indtryk af siden, både mht. brugervenlighed og design generelt :)

Ser frem til jeres respons :)

Fra Ballerup
Tilmeldt 6. Jun 08
Indlæg ialt: 16489
Fra  Poledanser underholdning danser Skrevet kl. 19:44
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

jeg ville ligge et aktive links i tråden http://www.fmground.dk

Arbejde med titlerne, gerne op til alle 67 tegn der vises på google husk unikke titler på alle undersider , jeg mener denne her <title>Football Manager 2010 på FMGround.dk</title> husk lav dansk titler til danske tekster , det giver bedre effekt i søgemaskiner

Teksten er lidt sammenblandet med dansk og engelsk tekste især engelske linkene til undersider er på engelske , jeg ville vælge et sprog på hjemmesiden

Ekstra indhold til søgemaskinerne ville jeg lave en nyheds side , google elsker masser af undersider med unikt indhold

poledancer.dk klik bestil shows altid god priser og lange shows

Fra Rungsted
Tilmeldt 1. Mar 10
Indlæg ialt: 70
Skrevet kl. 20:35
Gennemsnit 1,0 stjerner givet af 1 person

Du skal ikke lytte til ham klovnen, han prøver bare at skrive så mange posts som muligt så han kan få flere backlinks til sine strip shows... Anyway, siden fik mig omgående til at tænke linux. Jeg ved ikke helt om det er godt eller dårligt. Siden er måske en smulde for nørdet? Brugervenligheden er til gengæld super (kan specielt godt lide din "hvem er online" drop down menu). Slet ikke dårligt.

Fra Ballerup
Tilmeldt 6. Jun 08
Fra  Poledanser underholdning danser Skrevet kl. 20:52

Ulrik Hvide:

Du skal ikke lytte til ham klovnen, han prøver bare at skrive så mange posts som muligt så han kan få flere backlinks til sine strip shows... Anyway, siden fik mig omgående til at tænke linux. Jeg ved ikke helt om det er godt eller dårligt. Siden er måske en smulde for nørdet? Brugervenligheden er til gengæld super (kan specielt godt lide din "hvem er online" drop down menu). Slet ikke dårligt.

nå min side er ellers nede og det er da også et hyper kort feedback du giver

Fra Rungsted
Tilmeldt 1. Mar 10
Skrevet kl. 21:00

Din side er ikke nede, men det kommer den snart hvis du ikke få rettet den php fejl...

Fra Ballerup
Tilmeldt 6. Jun 08
Fra  Poledanser underholdning danser Skrevet kl. 21:17
Gennemsnit 1,0 stjerner givet af 1 person

Ulrik Hvide:

Du burde måske tage din side ned da de side lige nu er super sårbar overfor hacking, men din side er ikke nede og selv hvis den var så ville det stadig være et backlink.  

jeg ved ikke hvad jeg skal gøre er derfor måske lidt mere aktive på forummet , med at kalde en klovn blev jeg lidt sur , vi her på forummet for at hjælpe hinanden  Yes

Dit feedback var også super kort , med du har sikkert flere gode inputs til feedback til hans hjemmeside

vi er her for at give hinanden positive energi og hjælpe hinanden

Fra Odense
Tilmeldt 19. Feb 08
Indlæg ialt: 636
Skrevet kl. 22:00

Haha sjovt du tænker Linux :) Tænker du at designet er nørdet eller hvordan? Siden er jo for Football manager nørder kan man sige :)

Tak for de pæne ord mht. dropdownen :)

Fra Kolding
Tilmeldt 19. Feb 09
Indlæg ialt: 602
Fra  Customerwise A/S Skrevet kl. 22:47
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Ulrik Hvide:

Du skal ikke lytte til ham klovnen, han prøver bare at skrive så mange posts som muligt så han kan få flere backlinks til sine strip shows... 

Kunne du ikke overveje hvorvidt om du egentlig bidrager med noget positivt her på Amino, eller om du bare "troller"?

Jeg er overbevist om at Michael skriver for at hjælpe.

Martin > 
Det er lækkert at se at du er kommet godt videre med dit projekt.

Jeg har noget feedback til dig:

• Din opbygning på sitet er meget rodet, der er mange elementer som er presset sammen, og det at du ikke har valgt en vandret, eller venstrestillet menu - gør det faktisk endnu sværere at få et overblik. 
  • Det tog mig noget tid at finde ud af hvordan jeg faktisk læser dine nyheder, jeg gennemskuede først efter noget tid at jeg skulle klikke på de 2 knapper for at folde nyheden ud. Du kunne eventuel gøre titlen klikbar også. 
  • Flyt gerne din loginboks op i toppen, den er et meget forstyrrende element i midten af siden. 
  • Hvis du gerne vil tjene lidt på bannereannoncering, så skal de længere op i designet - du får ikke mange basseører ved at gemme dem i bunden ;O) 
  • Og som du skriver i en anden tråd hænger du lidt på det søgemaskinemæssige, men hvis du kaster dig ud i lightversionen er SEOLEX er du godt på vej.

God fornøjelse.

Mvh
Henrik 

Fra Rungsted
Tilmeldt 1. Mar 10
Skrevet kl. 22:54
Gennemsnit 1,0 stjerner givet af 2 person

Nej han gør det ikke for at hjælpe, han gør det fordi det gavner ham søgemaskine mæssigt at have backlinks i alle åbne diskussioner på amino. Men jo du har ret i at det ikke var pænt af mig at kalde ham en klovn, men mon ikke jeg stadig kommer i SEO-himlen? :p

Tilmeldt 4. Mar 10
Indlæg ialt: 296
Skrevet kl. 22:56

Heeeej jeg synes siden er ganske fin. Meeeeen det vil have været meget bedre med lyse og tiltrækkende farver...Fodbold er jo som vi ved fest og farver..(Jeg håber du er med hvad jeg mener..:))

Side 1 ud af 2 (11 indlæg)