I forlængelse af mine SEO Podcasts med oplæsninger fra bogen SEO 2.0 har jeg valgt at læse lidt op fra min nye bog SEOFAQ også.
I denne omgang har jeg valgt at bringe spørgsmål og svar nummer 31: Skal jeg blive ved med, at optimere mit website i al evighed - eller er det på et tidspunkt godt nok til, at blive på toppen?
Lyder super godt , det er noget af det første jeg køber når min hjemmeside er færdig og jeg begyndere på søgeord optimering på min hjemmeside , jeg har selv en del spørgsmål med min økonomi er meget stram
poledancer.dk klik bestil shows altid god priser og lange shows
jeg har selv en del spørgsmål med min økonomi er meget stram
Så må du jo bare smide tøjet og tjene nogle flere skejser
min hjemmeside fungere ikke , folk kan ikke book stripper , så jeg må hurtige få den op og køre meget hurtigt , prøv og kig på den hjemmesiden der ikke fungere er www.stripdanmark.dk håber det snart fungere , uden bookinger ingen strippere job
min hjemmeside fungere ikke , folk kan ikke book stripper , så jeg må hurtige få den op og køre meget hurtigt , prøv og kig på den hjemmesiden der ikke fungere er www.stripdanmark.dk håber det snart fungere , uden bookinger ingen strippere job
@Mikael - Ja det ser ikke godt ud, jeg håber du har folk på opgaven.
@Mikael - Ja det ser ikke godt ud, jeg håber du har folk på opgaven.
Det ved jeg ikke kan ikke få kontakt med webmaster med måske er der sket webmaster noget , jeg håber dog på det bedst da jeg har betalt 36.000 kr , for det lavet så godt ud
Det lyder da virkelig trist at du ikke kan få fat i din webmaster, specielt når du sidder med så gal en fejl som der er nu. Hvis jeg var dig ville jeg lukke websitet ned indtil du har fået fat i ham, evt. kontakte din webhotel udbyder og få dem til at stoppe IIS/apache for dit site, indtil du hører nærmere.