Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Bankoverførsel

Side 2 ud af 2 (17 indlæg)
Fra Roskilde
Tilmeldt 30. Jul 06
Indlæg ialt: 2298
Skrevet kl. 09:10
Hvor mange stjerner giver du? :

Et hurtigt estimat fra en af mine shops viste at ca 12% af gennmførte ordrer var med bankoverførsel. Jeg har også en del der vælger kortbetaling, men heller aldrig får gennemført denne betaling.

Belliz: Når du overvejer at fjerne bankoverførsel er det så ud far en devise om "Så kan de lære det", eller er det fordi du ikke mener du tjener penge på denne betalingstype?

/Jesper

Fra Aalborg
Tilmeldt 9. Feb 06
Indlæg ialt: 299
Skrevet kl. 09:14

Det er egentligt fordi at jeg ikke får betalt nogle af de ordre (et meget lille antal i hvert fald) og jeg synes egentligt at det er spild af min tid.

Kunne du tænke dig at sælge hair extensions? Clip hair extensions, keratin totter og værktøj.

Fra Roskilde
Tilmeldt 30. Jul 06
Indlæg ialt: 2298
Skrevet kl. 11:34

Fair nok. Lyder som om du har langt under 12% der betaler med bankoverførsel.

Fra Aalborg
Tilmeldt 9. Feb 06
Indlæg ialt: 299
Skrevet kl. 12:08

Det er umiddelbart mit gæt at det ligger lagt derunder ja.

Men det kan også blive lidt af et dilemma, for man ved jo aldrig om en fremtidig kunde skulle føle for at gennemføre en handel 100% med en bankoverførsel.

Kunne du tænke dig at sælge hair extensions? Clip hair extensions, keratin totter og værktøj.

Fra Albertslund
Tilmeldt 23. Mar 08
Indlæg ialt: 19
Skrevet kl. 17:30

Hej Pernille

Vi har helt droppet at modtage bankoverførsler, netop da så mange ikke betaler, og det kræver en masse administration. Men da vi gjorde det, sendte vi dem tre påmindelser pr. mail, hvor vi i den sidste skrev, at ordren ville blive annulleret, hvis ikke de betalte indenfor 5 dage. Enkelte betalte, men langt de fleste hørte vi ikke fra - heller ikke med klager over ikke at modtage nogen vare.

Men håber ellers det går godt med din shopSmile

Mvh

Janne Bagger

www.lingeri-online.dk

Tilmeldt 6. Sep 06
Indlæg ialt: 85
Skrevet kl. 17:43

Sikke en gammel tråd du fik sat liv i belliz Smile Nu var det jo mig der oprettede tråden i sin tid for 1½ år siden, så jeg vil da lige give mit besyv med...

Jeg har stadig bankoverførsel og jeg tror at 5-10% vælger betaling med bankoverførsel, af dem tror jeg 75% betaler, så det er vist meget godt trods alt. Det jeg har gjort efter rådene i denne tråd, er at jeg skriver en rigtig pæn mail, hvor jeg takker for ordren og skriver at de endelig må kontakte mig hvis der er nogle problemer, at det jo også kan være fordi at de har fortrudt, og at det er helt iorden, men at jeg vil annullere ordren efter 5 dage hvis ikke jeg har hørt fra dem eller har modtaget pengene, så jeg kan få ordren ud af systemet. De gange hvor det er nødvendigt at sende den besked kommer pengene ind få dage efter i ca. halvdelen af tilfældende, resten hører jeg aldrig fra.

Nogengange får jeg meget store ordre med bankoverførsel og de betaler stort set aldrig, jeg tror at de bare håber på at jeg sender uden at tjekke indbetalingen, men jeg sender ALDRIG før jeg har fået pengene på kontoen.

Og Janne, jo tusind tak, det går rigtig fint med Lille Bi, vi har travlt, både med ordrer og med en ny version af shoppen som kommer på i løbet af ugen Cool Tak for hjælp og gode råd da vi startede op!!

/Pernille www.lillebi.dk

Tilmeldt 8. May 08
Indlæg ialt: 7
Skrevet kl. 16:41

Som kunde der har brugt bankoverførsel et par gange, kan jeg da tilføje at jeg ser det som helt logisk at der ikke sker noget fra butikkens side, før de har modtaget pengene. Dog forventer jeg også at der sker noget med det samme (altså at jeg får en mail med at pengene er kommet og hvornår ordren er kommet). Har jeg ikke hørt noget inden 2-3 dage efter pengene skulle være kommet så vil jeg bede min bank om at se på om de kan trække betalingen tilbage.

Side 2 ud af 2 (17 indlæg)