Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hårdt arbejde at komme på side 1 i google.com / co.uk!!!

Side 2 ud af 3 (22 indlæg)
Fra Roskilde
Tilmeldt 16. Jun 09
Indlæg ialt: 2317
Fra  PITOT Watches Aps Skrevet kl. 13:40
Hvor mange stjerner giver du? :

Frank Hellerup Madsen:

Jeg ville bare sikre mig, at Thomas trådstarter ikke pludselig ville ud og finde en stråmand til at stå for domænet. (Men du bor vist allerede i UK, er det ikke rigtigt Thomas?).

hej frank, tak for opbakningen, var lige det jeg havde brug for :-)  jo det er rigtigt jeg er bosiddende i UK, og domænet er da også hostet i UK.

ved jeg satser på nogle konkurrence prægede ord, men mener at det er den vej jeg skal gå hvis jeg have succes, sats stort eller gå hjem som jeg siger når jeg også spiller poker :-)

al min tid og penge går til SEO i øjeblikket, da jeg gerne vil have en pæn sum besøgende hvis siden skal have en chance.

vh Thomas

Watches inspired by fighter jets

Aviator Watches - Pilot Watches - Blue Angels Watch

Fra Roskilde
Tilmeldt 16. Jun 09
Fra  PITOT Watches Aps Skrevet kl. 13:44

TobiasB:

Hej Thomas

Jeg har nu kæmpet med min Bubble Shooter i et års tid. Jeg ligger pt. nr. 3 på Google.com og Google.co.uk på søgningen "Bubble Shooter", og har også gode placeringer på en lang række andre søgeord.

Jeg er på ingen måde kommet sovene til dette. Jeg har bl.a. haft Thomas Rosenstand inde over, og har selv linkbuildet til den helt store guldmedalje. Lige pt. har jeg bare det problem at jeg ikke kan komme højere op end nummer 3, det er satme svært.

Men bliv ved med at kæmpe, det er sgu dejligt at ligge deroppe. Pt. har vi over 4000 unikke besøgende om dagen på "Bubble Shooter" søgningen alene - det er der ikke mange søgninger der kan hamle op med i Danmark ;)

hej tobias, det er sgu fedt at høre, kan slet ikke forestille mig at have så mange besøgende! mit salg ville eksplodere med så mange besøgende, omkring jul fik jeg virkelig mange ordrer, men de kom allesammen fra adwords, så jeg ved produkterne holder men det nytter ikke noget at bruge alle pengene på adwords i det lange løb, så satser udelukkende på organisk nu, da jeg ikke gider adwords da det er penge ud af lommen føler jeg.

men godt gået, og tillykke med dit projekt :-)

Fra København
Tilmeldt 11. Mar 08
Indlæg ialt: 639
Fra  White Shark Media Inc. Skrevet kl. 17:36
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Thomas Clausen:

TobiasB:

Hej Thomas

Jeg har nu kæmpet med min Bubble Shooter i et års tid. Jeg ligger pt. nr. 3 på Google.com og Google.co.uk på søgningen "Bubble Shooter", og har også gode placeringer på en lang række andre søgeord.

Jeg er på ingen måde kommet sovene til dette. Jeg har bl.a. haft Thomas Rosenstand inde over, og har selv linkbuildet til den helt store guldmedalje. Lige pt. har jeg bare det problem at jeg ikke kan komme højere op end nummer 3, det er satme svært.

Men bliv ved med at kæmpe, det er sgu dejligt at ligge deroppe. Pt. har vi over 4000 unikke besøgende om dagen på "Bubble Shooter" søgningen alene - det er der ikke mange søgninger der kan hamle op med i Danmark ;)

hej tobias, det er sgu fedt at høre, kan slet ikke forestille mig at have så mange besøgende! mit salg ville eksplodere med så mange besøgende, omkring jul fik jeg virkelig mange ordrer, men de kom allesammen fra adwords, så jeg ved produkterne holder men det nytter ikke noget at bruge alle pengene på adwords i det lange løb, så satser udelukkende på organisk nu, da jeg ikke gider adwords da det er penge ud af lommen føler jeg.

Øhhhh.. Er det kun mig, der ser noget forkert her? Giver det overskud, ja, så giver det overskud! 

Hvis det ikke giver overskud, så skal du tilpasse din annoncering derefter. 

Hvis du tjener penge på AdWords skal du da ikke stoppe - Med mindre du vil bruge pengene på SEO gutter i stedet. 

Vil du gerne have mere succes med AdWords? Download min gratis danske AdWords bog på 189 sider!

Tilmeldt 27. Apr 07
Indlæg ialt: 6988
Fra  MobilTjek Skrevet kl. 20:13

Andreas Lolk:

Thomas Clausen:

TobiasB:

Hej Thomas

Øhhhh.. Er det kun mig, der ser noget forkert her? Giver det overskud, ja, så giver det overskud! 

Hvis du tjener penge på AdWords skal du da ikke stoppe - Med mindre du vil bruge pengene på SEO gutter i stedet. 

Korrekt, AdWords er ikke en engangsinvestering men en "livslang" løsning, men det skal selvfølgelig give overskud, ellers er der ingen idé i at bruge det. Jeg hørte på et tidspunkt et podcast hvor der blev fortalt at SEO og AdWords delte ca. 50/50 af søgemaskine budgettet på en webshop og det tror jeg passer meget godt. Dertil kommer så Facebook, Yahoo, Bing, MSN, affiliate marketing, strategiske bannerplaceringer og offline annoncering mm.

Sammenlign mobilpriser med eller uden abonnement

Fra Roskilde
Tilmeldt 16. Jun 09
Fra  PITOT Watches Aps Skrevet kl. 02:28

Andreas Lolk:

Thomas Clausen:

TobiasB:

Hej Thomas

syntes ikke det gav nok overskud, er ret sikker på det er fordi mit varesortiment ikke er stort nok til at jeg kan få solgt nok, men det er sgu svært at have kæmpelager, adwords kampagner, SEO m.m. når man ikke har investorer eller banklån indover, derfor droppede jeg adwords og satser 100% på organisk fra min sparsomme månedsløn :-) så må det tage den tid det tager!

vh T

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 14:59

Hej Thomas

Jeg forslog for lang tid siden at du kiggede på Affiliate Marketing, nogle af dine konkurenter har stor succes med det i UK - Iwantoneofthose og Firebox. Du kunne helt sikkert få nogle af de store affiliates med hvis de måtte stå for alt dit Adwords og det er nogle gutter som kan putte flere tusind pund efter en kampagne.

Du er velkommen til at hive fat i mig hvis du vil have en snak

Fra Roskilde
Tilmeldt 16. Jun 09
Fra  PITOT Watches Aps Skrevet kl. 15:42

Nillerrune:

Hej Thomas

Jeg forslog for lang tid siden at du kiggede på Affiliate Marketing, nogle af dine konkurenter har stor succes med det i UK - Iwantoneofthose og Firebox. Du kunne helt sikkert få nogle af de store affiliates med hvis de måtte stå for alt dit Adwords og det er nogle gutter som kan putte flere tusind pund efter en kampagne.

Du er velkommen til at hive fat i mig hvis du vil have en snak

hej, det er skam ikke fordi at jeg ikke gjorde noget ved dit forslag, men efter at have snakket med et par affiliates og fået afslag da jeg ikke havde besøgende nok, måtte jeg jo fortsætte med mit seo.

vh thomas

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 19:57
Fra Roskilde
Tilmeldt 16. Jun 09
Fra  PITOT Watches Aps Skrevet kl. 03:21

Nillerrune:

Hvilke netværk talte du med?

Lara fra affiliatewindow.com

hun vil kontakte mig senere for at høre om jeg har fået flere besøgende

vh T

Fra København
Tilmeldt 11. Mar 08
Indlæg ialt: 639
Fra  White Shark Media Inc. Skrevet kl. 06:40

Thomas Clausen:

Nillerrune:

Hvilke netværk talte du med?

Lara fra affiliatewindow.com

hun vil kontakte mig senere for at høre om jeg har fået flere besøgende

vh T

Jeg kan ærlig talt ikke se, hvad antallet af besøgende har at sige?... 

Vil du gerne have mere succes med AdWords? Download min gratis danske AdWords bog på 189 sider!

Side 2 ud af 3 (22 indlæg)