Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hårdt arbejde at komme på side 1 i google.com / co.uk!!!

Side 1 ud af 3 (22 indlæg)
Fra Roskilde
Tilmeldt 16. Jun 09
Indlæg ialt: 2317
Fra  PITOT Watches Aps Skrevet kl. 15:45
Hvor mange stjerner giver du? :

Den største udfordring jeg nogensinde har haft det så hårdt med, må helt klart være at komme på side 1 i google.com/co.uk for nogle konkurrence prægede keyword, har helt sikkert undervurderet hvor svært og hvor meget hårdt arbejde der skal til og hvor lang tid der går inden effekten rigtig brænder igennem.

Har lavet SEO arbejde for klienter i danmark og været på side 1 i løbet af kort tid og med forholdsvis få links.

Men det er godt nok op ad bakke i lang tid, nogen gange tænker man på om man ikke bare skulle give op!!

Derfor skriver jeg dette indlæg, for at få noget opbakning så jeg ikke giver op, vil meget gerne høre nogle succes historier med SEO arbejde fra udlandet (engelsk) hvis de findes i dette danske forum :-)

vh Thomas

Watches inspired by fighter jets

Aviator Watches - Pilot Watches - Blue Angels Watch

Tilmeldt 24. Jun 07
Indlæg ialt: 15069
Fra  Cosmos Co Customfit.eu Skrevet kl. 15:55

Vi har samme problem i DE... Man starter på side en million, og man flytter sig godt nok langsomt fremad... Sleep

Det virker som mission impossible, men mon ik man får en god placering en dag...

Fra Ballerup
Tilmeldt 6. Jun 08
Indlæg ialt: 16489
Fra  Poledanser underholdning danser Skrevet kl. 17:59

Fashion-Seller:

Vi har samme problem i DE... Man starter på side en million, og man flytter sig godt nok langsomt fremad... Sleep

Det virker som mission impossible, men mon ik man får en god placering en dag...

Jeg kender en simpel måde , før var der en der ejet en fra USA stripdenmark.com og stripdenmark.com lå på første side med ordene stripper og striptease og flere andre ord , nu er det kun mig der ejer det hele

Der er flere links til siden engelske sproget , med nu er det kun en ejer og det er mig , det giver minus

vis det en fra USA der ejer domænet og server er i USA , endnu en fordel for google.com , og vis du oveni kan få engelske bruger navn ind siden endnu bedre ,

min side den svinger  omkring side 20 til side 30 .nu hvor det kun er mig som , ejer og domænet ikke bliver opdateret mere i USA , desuden er siderne ned lige nu nede , dem der linket før , dog betyder det ikke så meget , for min google placering nu mere  .da der kun er en ejer mv.

Links gør ikke alt , med kan være det afgørende sidste faktor for at opnå førstepladser

poledancer.dk klik bestil shows altid god priser og lange shows

Fra Hillerød
Tilmeldt 10. Nov 07
Indlæg ialt: 2846
Skrevet kl. 19:50

Hej Mikael, du vrøvler altså lidt her. Der er ingen gevinst i Google baseret på registrantens navn og hjemland.

Til Thomas, du spiller i de høje rækker nu med hård modstand. Hæng i og tænk på, at gevinsten er derefter. Jeg kan ikke bidrage med udenlandske succeshistorier, da jeg kun er aktiv på dansk, men giver gerne moralsk opbakning. Held og lykke med det.

Fra Vester Skerninge
Tilmeldt 12. Jun 08
Indlæg ialt: 514
Skrevet kl. 20:02

Hej Thomas

Jeg har nu kæmpet med min Bubble Shooter i et års tid. Jeg ligger pt. nr. 3 på Google.com og Google.co.uk på søgningen "Bubble Shooter", og har også gode placeringer på en lang række andre søgeord.

Jeg er på ingen måde kommet sovene til dette. Jeg har bl.a. haft Thomas Rosenstand inde over, og har selv linkbuildet til den helt store guldmedalje. Lige pt. har jeg bare det problem at jeg ikke kan komme højere op end nummer 3, det er satme svært.

Men bliv ved med at kæmpe, det er sgu dejligt at ligge deroppe. Pt. har vi over 4000 unikke besøgende om dagen på "Bubble Shooter" søgningen alene - det er der ikke mange søgninger der kan hamle op med i Danmark ;)

Fra Pompano Beach, Florida, USA
Tilmeldt 19. Apr 06
Indlæg ialt: 3762
Fra  Concept Interest TCON Services LLC Skrevet kl. 20:10

Tak, Tobias. Det er jo ved at være længe siden, og den slags skal vedligeholdes. Er du hurtig på aftrækkeren, kan vi få dig med fra ultimo juni/primo juli, hvis du skal have en "omgang" mere ;-)

Fra Vester Skerninge
Tilmeldt 12. Jun 08
Indlæg ialt: 514
Skrevet kl. 20:15

Hej Thomas!

Det kunne sagtens tænkes at jeg skal have en "omgang" mere. Men det bliver nok ikke på Bubbleshooter.hk.
Har startet webshop, så det kunne være der skulle optimeres lidt på hukommelseskort, sd kort, usb nøgler osv. på et tidspunkt. Men som nystartet har jeg selvfølgelig ikke mange penge tilbage at gøre med - kan man få en god abonnementsordning ? ;o)

Fra Ballerup
Tilmeldt 6. Jun 08
Indlæg ialt: 16489
Fra  Poledanser underholdning danser Skrevet kl. 20:18

Frank Hellerup Madsen:

Hej Mikael, du vrøvler altså lidt her. Der er ingen gevinst i Google baseret på registrantens navn og hjemland.

Til Thomas, du spiller i de høje rækker nu med hård modstand. Hæng i og tænk på, at gevinsten er derefter. Jeg kan ikke bidrage med udenlandske succeshistorier, da jeg kun er aktiv på dansk, men giver gerne moralsk opbakning. Held og lykke med det.

ved du så hviken ting der  gør så jeg kommer op igen ? jeg er lidt forvirret

Nå men forstår jeg ikke hvorfor min side faldt næsten med samme , med gik udefra det var pga. navnet og der var engelske på bruger på siden , derved engelske sproget oprette profiler på siden og server betød noget , med der skete jo også 4 ting på engang , jo den engelske side der linket til min side linker heller ikke mere

Med hvilken af tingene der betød nedgange ved jeg ikke

Jeg Synes bare det var en mærkbar nedgang

Med der er flere links til siden lige nu engelske sproget, så jeg forstår det ikke

poledancer.dk klik bestil shows altid god priser og lange shows

Fra Hillerød
Tilmeldt 10. Nov 07
Indlæg ialt: 2846
Skrevet kl. 21:17

Hej Mikael,

Ud fra din beskrivelse har jeg ikke rigtig nogen chance for at gennemskue, hvorfor og hvordan din side har bevæget sig. Det kræver, at man følger noget mere nøje med.

Jeg ville bare sikre mig, at Thomas trådstarter ikke pludselig ville ud og finde en stråmand til at stå for domænet. (Men du bor vist allerede i UK, er det ikke rigtigt Thomas?).

Fra Pompano Beach, Florida, USA
Tilmeldt 19. Apr 06
Indlæg ialt: 3762
Fra  Concept Interest TCON Services LLC Skrevet kl. 21:29

Alle vores priser er gode, så selvfølgelig kan du det. Du må lige maile mig - bare vær opmærksom på, at vi ikek kan tage noget ind før til sommer.

Side 1 ud af 3 (22 indlæg)