Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

LOGO Til Brænde Virksomhed

Side 1 ud af 2 (15 indlæg)
Fra Farsø
Tilmeldt 11. Sep 08
Indlæg ialt: 272
Fra  Pindustri I/S Skrevet kl. 15:08
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Alle Aminoer 

Jeg har brug for et logo til min kammerats og min nye brændevirksomhed, navnet er Pindustri I/S, nu mangler vi bare et logo til vores fakturaer og alle disse ting i nok ved. Vi havde tænkt os noget med et par Skov arbejdere der står i hver sin ende af navnet. 

Men vi er klar på andre ideer. 

På forhånd tak. 

Unginvestor.dk - Kom igang med aktier. Pindustri - Brænde salg og træfældning 

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 15:13

Jeg har lige fået lavet et af Dorthe Kornerup fra www.kornerupdesign.dk

det blev rigtig godt og så var der lidt at vælge imellem . og så til en fair pris.Cool

mvh Kim

Valby rengøring 

Tilmeldt 24. Feb 10
Indlæg ialt: 4
Skrevet kl. 15:58

Hej Christian

Jeg kan godt lave dit logo, hvis du vil. Jeg har lavet en del logoer for andre firmaer før så jeg ved, hvad jeg gør.

Skriv en mail og vi finder ud af noget med pris, du skal kun betale, hvis du er tilfredsSmile

Hilsen Laurits

laurits91@gmail.com

Tilmeldt 24. Feb 10
Indlæg ialt: 23
Skrevet kl. 16:24

Hej Christian

Det er lige en opgave for mig. Send mig en mail på mail@grafosign.dk hvis jeg skal løse opgaven for dig.

På www.jessbernernielsen.dk kan du se et lille udpluk af logoer jeg har lavet.

Mvh // Jess

Tilmeldt 7. Mar 09
Indlæg ialt: 106
Skrevet kl. 01:15

Hej Christian

Den opgave vil jeg med glæde tage. Send en mail til sla@taenkkreativt.dk eller ring på 24646054

Se mit arbejde på www.taenkkreativt.dk

Mvh.

Søren 

Tilmeldt 7. Nov 08
Indlæg ialt: 566
Skrevet kl. 02:51

Jeg har en profesionel 3d animeret brændeoven den kan købes for rimelige penge hvis i kan bruge den i logoet

Preben

Fra Skodsborg
Tilmeldt 7. Mar 10
Indlæg ialt: 419
Skrevet kl. 07:39

Hej Christian en god logo tager tid at lave og du skal bruge en professionel til det.

Du kan gå på billioteket og låne en bog om FENG SHUI  i bussnis - Feng Shui er det kinesiske tænkemåde hvor farver og form har indflydelsepå udfaldet, du behøver ikke tro på det Men det giver dit logo lidt ekstra historie og måske er der noget om det ....

En feng shui konsulent kan udvælge de bedste farver og form som vil hænge sammen med jer begge.

Jeg fik lavet et logo og mange år efter fand jeg ud af at i følge Feng Shui så har jeg lukket min forretning inde for di logoen er i en kasse  - kassen skulle have været åben i bunden så pengene kan strømme ind ...

Husk lige at du skal ikke bruge I/s i logoen, et er din virksomheds form og den ændre du med garanti senere til Aps eller A/S

Det jeg gjorde var at få lavet 10-15 forslag så hængte jeg dem op og kiggede på dem - medarbejderne valgte, venner etc valgte hvad de syndes var bedst - flest valgt en rigtig dårlig logo ud af de 10-15  stykker - det var en god proces at være uenig med flertallet for det skærpede min argumentation - og flertallet har ikke altid ret - Den logo flest valgte var ikke en logo men et pænt billed - vores produkter som hustage mod en solnedgang, den den havde 6 farver mege detalier
og ville blive umulig at trykke, bla. kunne den ikke trykkes på karton, hvor der er få adskildte farver den så dårlig ud i sort/hvid

1 tage alle forslagene hæng dem op på vægen
2 gå 2 m tilbage og fjern dem du ikke kan læse se
3 gå så 2 m tilbage og fjern igen

Til sidst har du måske 2-3 stik hvor du ikke kan læse navnet men formen skulle du gerne kunne genkende.

Forestil dig en kunde der står i sin have og du kører forbi - han skal hurtigt kunne se at det er dig.

Husk også at tage en foto kopi af din logo - det flest Logo skifter helt karakter når farverne bliver fjernet - og det sker når din kunde tage en fotokopi eller printer ud i sort/hvid.

Ideen med 2 personer syndes jeg er udemærket men undgå at det er 2 personer i Kansas Arbejdstøj, men lommer og knapper og en sav i lommen etc. alt for mange detailer.

Den designer med en computer vil med garanti lave et flot billed og en skit logo.

Din logo skal være enkel, genkendelig, få farver, stå godt i Sort/hvid evt. farverne skal være adskildt så din logo kan trykkes på andre emner ex reklame artikler pap kasser eller bare på et stykke træ.
at det kan gå helt galt med logo`er kan du se på http://www.artistmike.com/Bad-Logos/BadLogos.html  eller google "Bad logo"

Det som er rigtig godt er at du er opmærksom på at have en logo  - de fleste laver selv noget møj på computeren.
Mc Donnald har en stærk logo fordi den er enkel - et stort    M ,  eller Coca Cola , og det er ikke kun fordi de bruger mange penge på markedsføring.

Joke: hvad er forskelden på Mc Donnald og en kvindes klitoris?

svar: man kan sku da altid finde en Mc Donald.

Fra enslev
Tilmeldt 7. Mar 10
Indlæg ialt: 138
Skrevet kl. 08:21

Hej hvad med et logo hvor der står en skovhugger og svinger øksen hvor øksen sidder i en træstamme i første ende af jeres navn og i den anden ende er der en pejs hvor en kunde smider brænde ind i pejsen ? baré en ide

Fra Puerto De La Duquesa
Tilmeldt 13. Jul 09
Indlæg ialt: 3506
Fra  DesignYOU - Kreative løsninger Skrevet kl. 08:52

Hej

Jeg forstår ikke folk bliver ved med at poster opgaver her! Brug dog Freelancer det er netop bygget til det.

Mon dette kan hænge sammen med at Amino freelancer er "usynlig" for nye Aminoer?

/allan

Tilmeldt 24. Feb 10
Indlæg ialt: 128
Skrevet kl. 09:24

Nej den er ikke usynlig, den er fint synlig, tror bare at nogen ikke "gider" udfylde den laaaaaange profil. Jeg synes også det er underligt at man skal udfylde en profil for at komme på, en for freelancer, en for tryk, etc...

Økonomitjek - få råd til mere idag!
www.myfinance.dk

Side 1 ud af 2 (15 indlæg)