Skulle der sidde nogle aminoer derude der kender til et engangs dankortbetalingssystem, hører jeg meget gerne om det.
Jeg har fået et forspørgsel på et system til, at deltagere kan betale startgebyr (et cykelløb) via dankort. Men det er kun en enkelt gang om året, og de udgifterne til et ordinært system bliver en smule høje for kunden. Er der nogle der har hørt om alternative, tidsbegrænsede løsninger der er lidt mere økonomisk fornuftige?
En stak kuverter, nogle frimærker og lidt andet tager jo nok væsenligt kortere tid og er billigere, end hvis du skal sætte en hel betalingsgateway op. Det er vel begrænset hvor mange der skal deltage i det cykelløb - med mindre det foregår på kinesisk
En stak kuverter, nogle frimærker og lidt andet tager jo nok væsenligt kortere tid og er billigere, end hvis du skal sætte en hel betalingsgateway op. Det er vel begrænset hvor mange der skal deltage i det cykelløb - med mindre det foregår på kinesisk
Jeg har bare det problem, at jeg er allergisk over for manuelt arbejde (=printe, kuverter og frimærker), men intet har imod en rask omgang kode