Er der nogle der har erfaringer med udlandspakker hos vores kære Post Danmark ?
Situationen er den, at ca. 1 ud af 3 pakker vi sender med Private / Business Priority bliver afsendt med skib. Selvom vi betaler det ekstra for at få det afsted med fly, derved tager det mange dage for nogle udlandspakker.
Lidt for dårligt.
De kan vel ikke sortere forkert hver dag, eller kan de ?
Jeg bliver snart træt af og sidde og taste reklamationer. Men jeg kunne jo også bare ringe til min konsulent, men om det hjælper - finder jeg ud af i morgen :)
Jeg ved godt de er nogle svin for at sige det lige ud. Det er også derfor jeg ikke lige har haft overskud til og ringe dem op. Det hjælper højst sandsynligt heller ikke.
Jeg ved godt de er nogle svin for at sige det lige ud. Det er også derfor jeg ikke lige har haft overskud til og ringe dem op. Det hjælper højst sandsynligt heller ikke.
Du er da lidt af en kværulant, først brokker du dig over Post DK og kalder dem nogle svin, men du har ikke en gang nosser til at ringe til dem for at få en forklaring. men helt så slet kan de da ikke være når du ikke en gang har mod på at skifte til et andet firma f.eks UPS.
Du er da lidt af en kværulant, først brokker du dig over Post DK og kalder dem nogle svin, men du har ikke en gang nosser til at ringe til dem for at få en forklaring. men helt så slet kan de da ikke være når du ikke en gang har mod på at skifte til et andet firma f.eks UPS.
Husk på at alle kan lave fejl.
Mvh
Ravn
Det har intet med nosser at gør. Ja jeg har penge nok til og betale dem, hellere en regning og INGEN sortering end at der skal holdes styr på en masse pakker. Jeg brokker mig over Post Danmark, det gør de fleste. Men det er stadig dem man skal bruge (efter min mening) hvis der skal køres kunder igennem. (Måske ikke lige udlandspakker).
Det er først her indenfor de sidste par dage at jeg har opdaget det, så jeg kan derfor ikke se hvor du vil hen med det du skriver.
Men nok om det. Mit spørgsmål var ikke hvorvidt om jeg skal skifte og til hvem og hvad... Jeg spurgte om der var nogle andre som har erfaringer med udlandspakker hos Post Danmark!