Jeg er løbet ind i noget alvorlig sygdom og har ikke længere motivation eller energi til at drive min side og sælger den derfor. Der er tale om siden ops-finans.dk ops finans er ikke et firma, det lyder bare lidt mere fancy end " lån penge her" Jeg har brugt siden til at formidle låne kontakt til folk i rki. Måden det er blevet gjort på er at jeg har en liste (som i sig selv er meget værd) der indeholder 14 virksomehder der rent faktisk tilbyder lån trods rki. Jeg har tidligere tilbudt folk der havde en rki registrering at købe adgang til denne liste for 399,- jeg havde den første måned et overskud på over 60.000,- udelukkende med rent trafik fra google (ingen adwords) Jeg løb desværre ind i lidt problemer da jeg lavede opkrævning via sms, og der må man åbenbart ikke opkræve så store beløb, og telia lukkede mig ned. Jeg er som sagt løbet ind i nogen ret alvorlige ting på hjemmefronten og har ikke overskud til at finde en alternativ betalingsform eller i det hele taget at drive siden. det som jeg har gjort er at jeg har lavet en boks på siden hvor folk kan indtaste deres email hvis de vil have tilbud om lån. Jeg har ca 15-30 personer der hver eneste dag gør dette. Jeg lavede for nyligt en test af konvertering hvor jeg sendte en email ud til 200 af dem, med et tilbud om at købe adgang til listen via sms for 50 kroner. Det gav på en dag et overskud på 1200 kroner. altså en indtægt på 6 kroner per mail. (der kommer som sagt 30 om dagen på de bedste) Til en evt køber vil der blive udleveret en liste med 1000 personer som aldrig har modtaget lånetilbud, men har bedt om det. Siden har pagerank 3 og en del gode placeringer i søgemaskiner. i google nr 1. lån uden sikkerhed trods rki nr 1. lån trods rki uden sikkerhed nr 4 lån med rki og mange mange flere gode placeringer som ligger mellem nr 5 og 10
i bing er siden alt dominerende på det hele nr 1. rki lån nr 1. lån med rki nr 1. lån trods rki nr 1. lån uden sikkerhed trods rki nr 1. lån uden sikkerhed trods rki nr 2. lån til bil trods rki nr 4. lån penge trods rki
Jeg har haft flere nummer 1 placeringer i google på andre gode søgninger som blandt andet "lån uden sikkerhed" og nummer 2 på " lån trods rki" Disse forsvandt dog da jeg slettede de undersider der gav dem, men de kan nemt oprettes igen.
i forbindelse med salg vil køber modtage følgende: retten til navnet ops finans domæne og webhotel (udløber september 2010) 1000 email leads den hemmelige liste med 14 virksomheder der tilbyder lån trods rki
Jeg er villig til ikke at opsige domænet, men blot overdrage det så linkjuice ikke bliver nulstillet af google.
minimumspris 6000,- ex moms der modtages bud herfra og opefter som går op 1000 tabellen. der sendes faktura fra dansk selskab til køber auktionen løber til jeg har fået et tilbud jeg vil sælge til, eller til jeg beslutter mig for ikke at sælge. (ja min auktion mine regler) Jeg vil dog gerne af med siden, så regner med at sælge til højeste bud i denne uge.
det kan godt være der er noget jeg har glemt, eller andet. Men har du erfaring med affiliate fra diverse låneselskaber, eller mod på at starte den service jeg drev er dette helt sikker et godt køb. Jeg ville personligt vurderer prisen til at være langt højere end hvad jeg starter auktionen på, men vil bare gerne af med den. Der er ingen skjulte problemer, eller andet jeg gemmer og alt trafik genereres naturligt via google. jeg kan kontaktes på kontakt@ops-finans.dk
|
site om lån sælges
Side 1 ud af 1 (1 indlæg)
- 1
Side 1 ud af 1 (1 indlæg)