Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Moms med tilbagevirkende kraft?

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 1. Oct 08
Indlæg ialt: 33
Skrevet kl. 09:20
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg kan forstå, at i det øjeblik man har haft en omsætning på over 50.000 kr. inden for de seneste 12 måneder, at så skal man momsregistreres.

Skal man så betale moms af omsætningen med tilbagevirkende kraft?

Hvis ja, hvordan skal ens fakturaer så se ud, op til dette tidspunkt. Jeg går ud fra, at man ikke kan opkræve moms, så længe man ikke er momsregistreret. Eller man sender måske en fakturamomsen efterfølgende, efter at man er blevet registreret?

Fra Vissenbjerg
Tilmeldt 22. Feb 10
Indlæg ialt: 198
Fra  liisab Skrevet kl. 11:20
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg er lige med på en lytter her.

WWW.kidztownshop.dk - kreativt design til aktive børn

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 14:31
Hvor mange stjerner giver du? :

dane:

Jeg kan forstå, at i det øjeblik man har haft en omsætning på over 50.000 kr. inden for de seneste 12 måneder, at så skal man momsregistreres.

Skal man så betale moms af omsætningen med tilbagevirkende kraft?

Først så vil jeg lige sige, at pligten til at lade sig momsregistrere indtræder, når du forventer din omsætning kommer over 50.000 kr. Og det er tidligere end når det er sket.

Nej, du skal ikke afregne moms med tilbagevirkende kraft forudsat, at du altså har registreret dig så snart det stod dig klart, at du ville være forpligtet til at lade dig registrere.

Vh
Lars

Vil da tillade mig at foreslå, du kigger forbi min blog her på Amino: http://www.amino.dk/blogs/larsgosvig/default.aspx

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)