Nej, jeg har ikke nogen erfaring med den slags, men jeg forestiller mig bare, at hvis man laver en løsning, så når folk har betalt penge til dig bliver der sendt en email til din outlook, som så sender en automatisk retur (autosvar-funktion) med dine pdf''er.
Umiddelbart tror jeg ikke at korssting vil fylde særlig meget - billedeformatet .gif er jo nærmest skabt til det, da jeg forestiller mig, at den grafik du sender egentlig bare består af farvede firkanter der udgør et mønster.
Nu ikke for at sige noget dårligt om korssting, men jeg vil selv have det lidt spøjst med at skulle udvikle et system til en million for at beskytte nogle korssting-tegninger - jeg véd ikke i hvor høj kurs de er blandt hackere odsl. Altså: make it simple.
Nu ikke for at sige noget dårligt om korssting, men jeg vil selv have det lidt spøjst med at skulle udvikle et system til en million for at beskytte nogle korssting-tegninger - jeg véd ikke i hvor høj kurs de er blandt hackere odsl. Altså: make it simple.
HAHA! Dig ka jeg li! Du har ret. Det er nok begrænset.
Men jeg vil nu gerne vide det alligevel, da jeg regner med snarest muligt at avancere over til fx. ebooks, og så bliver det nok mere relevant.
Der er faktisk udviklet korsstingsdesigns programmer, der koster r*ven op i skyerne! Jeg snakker flere tusinde. Skræmmende, ik? Mit ka fx lave simuleringer af færdige designs. Med ramme og det hele!
Kender du en løsning, hvordan man kan sætte alt det sammen? -Altså med den der form for outlook-autoresponder du nævner? Jeg har længe søgt en løsning til det problem nemlig.
Som udvikler vil jeg komme med mit forslag til hvordan du kan gøre det. Det er dog ikke noget du selv kan gøre, men du bliver nødt til at have en programmør med på banen.
Kunden vælger korssting ud fra et billede på en side. Derefter kommer de til betalingssiden hvor de betaler (det kan være med kort, paypal, ewire eller hvad du kan finde).
Når din side får besked (normalt med det samme) om at der er foretaget en indbetaling, så vil din hjemmeside automatisk sende en mail til kunden med PDF filen i. Der er ingen grund til at den skal gå over din Outlook.
Hvis du har din side på en Windows server, så sig til. Det kan være jeg kan hjælpe dig med det system.
Jeg har programmeret i over 27 år. Jeg har kodet i C, C++, Java, Delphi, Perl, JavaScript, C#, F#, VB.NET, ASP, Myresnak :D, Comal80 osv....