Hej Jeg har denne side www.tiptop-service.dk og jeg vil muligvis lave en der er magen til. Hvad kunne sådan noget komme til at koste? Med venlig Hilsen Nikolaj Haupter |
En der er magen til? Kom lige med lidt info, mate ;)
Hej Jeg har denne side www.tiptop-service.dk og jeg vil muligvis lave en der er magen til. Hvad kunne sådan noget komme til at koste? Med venlig Hilsen Nikolaj Haupter |
En der er magen til? Kom lige med lidt info, mate ;) |
Hej Nikolaj Det kan jeg gøre for omkring 3000 kroner. Er du interesseret i at se mine referencer, eller har du nogle spørgsmål er du velkommen til at sende mig en besked herinde, eller eventuelt skrive en mail så jeg kan kontakte dig. Mvh Thomas |
inkasso tilbydes inkasso
Hej Nikolaj Det ville ikke være noget problem, vi kan lægge det over på vores SchemeCloud løsning til 249,- ex moms pr. måned. Du er også meget velkommen til af ringe på 28770945 og få et uforpligtende tilbud. Ellers kan du læse meget mere på www.phptech.dk.
Mvh. PHPTECH v/ Thomas De Oliveira salg@phptech.dk +45 28770945
|
Nogenlunde har nogle ændringer og farveændringer ellers meget lige til. Hvad foreslår du? |
Det er jeg da åben overfor. Vil gerne snakke med dig imorgen. |
Har været inde på jeres side. Det ser meget interessant, kontakter dig en af de kommende dage.
|
Tak. Kan jeg ikke fange dig nu her?
Mvh. PHPTECH v/ Thomas De Oliveira salg@phptech.dk +45 28770945
|