Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Timeløn for konsulentarbejde - hvor meget?

Side 2 ud af 3 (21 indlæg)
Tilmeldt 17. Aug 05
Indlæg ialt: 577
Skrevet kl. 20:44
Hvor mange stjerner giver du? :
Dato: 06-11-2006 20:37:57 Forfatter: Mikkel deMib JO DA!'' Jeg spiser ALTID de mest underlige lokale ting der serveres - kalvehjerner, fårenosser, gamle oste og ja, rådden haj. Den rådne haj smagte nu ikke så godt, men det ved man jo ikke før man smager på det :)

Kære Aminoer,

Det er vist amino.dk i en nøddeskal - jeg troede jeg skulle læse om lønniveauet for konsulenter, og så ender det bare op i rådden haj og andet ulækkert snask.

Til LBC; Hvor sikker er du på at kunden ikke vil mukke over jeres lønkrav - eller rettere, er jeres ide så unik, at kunden ikke kan tillade sig at gøre for mange krumspring?

Med venlig hilsen

Lars C

Fra Helsingborg
Tilmeldt 26. Feb 06
Indlæg ialt: 2880
Skrevet kl. 20:50
Dato: 06-11-2006 20:44:14
Forfatter: Lars C
Dato: 06-11-2006 20:37:57 Forfatter: Mikkel deMib JO DA!'' Jeg spiser ALTID de mest underlige lokale ting der serveres - kalvehjerner, fårenosser, gamle oste og ja, rådden haj. Den rådne haj smagte nu ikke så godt, men det ved man jo ikke før man smager på det :)

Kære Aminoer,

Det er vist amino.dk i en nøddeskal - jeg troede jeg skulle læse om lønniveauet for konsulenter, og så ender det bare op i rådden haj og andet ulækkert snask.

Det var vist min fejl. Undskyld :)

Følg mig på youtube under navnet Dimi Hardorff

Tilmeldt 6. Nov 06
Indlæg ialt: 4
Skrevet kl. 22:23
Dato: 06-11-2006 20:44:14 Forfatter: Lars C Til LBC; Hvor sikker er du på at kunden ikke vil mukke over jeres lønkrav - eller rettere, er jeres ide så unik, at kunden ikke kan tillade sig at gøre for mange krumspring?

Hej Lars

Vi kan vel aldrig være sikker på at kunden ikke finder alternativer, det er også derfor jeg spørger til aminoernes erfaring på området. 3-500$ tror jeg er i overkanten, taget de mange arbejdstimer i betragtning, selvom vores ide af kunden er vurderet til at have et potentiale på et større 3 cifret mill beløb.

Hilsen LBC

Fra Lyngby
Tilmeldt 26. Mar 05
Indlæg ialt: 9733
Fra  DEMIB HOLDINGS ApS Waimea Digital Skrevet kl. 22:37
Nej, $3-500 er sikkert for højt hvis der er andre i jeres marked som kan det samme som jer til en lavere pris. Så kan kunden jo bare gå derhen, og så får i slet intet. Det er dog ikke min erfaring at det nødvendigvis kan betale sig at på alt for meget på kompromi med prisen. Den skal naturligvis være realistisk i forhold til markedet, men ikke nødvendigvis den laveste. Hvis I er sikker på i er en given pris værd, så bevis det og forsøg at hold fast i den. Kender du udtrykket: "man får hvad man betaler for"? Sikkert :) Sådan tænker mange kunder også. Jo mere de betler for dit arbejde, jo mere vil de værdsætte det. Jeg siger ikke at man skal "snyde" kunderne, men det er at faktum at folk opfatter ting de betler en høj pris for som bedre end det de betaler mindre for - uanset om det er det eller ej.

Og det sjove er, at jo højere man bliver betalt, jo bedre bliver man behandlet. Jeg husker en god ven der for mange år siden begyndte at holde foredrag (om noget helt andet end marketing og Internet). I starten fik hun kun nogle få hundrede for det, måtte selv betale transporten, og fik ingen yderligere særbehandling. Da hun senere endte med at få flere tusinde kroner for samme slags foredrag fik hun taxa betalt, og der stod altid lidt forfriskninger klar når hun kom ud.

Tilmeldt 29. Oct 06
Indlæg ialt: 385
Skrevet kl. 09:41
Jeg svarer gerne på dit indlæg for 1280kr i timen ;-))

Sorry folks, kunne ikke lade være.

/ Charly

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 11:41
Jeg læste på et tidspunk, at ingeniører anbefales at tage 2 1/2 gange det, de ellers får i timen som alm. lønslave... Men det skal selvfølgelig også tages med, at det er en god, stor ordre.
Tilmeldt 6. Nov 06
Indlæg ialt: 4
Skrevet kl. 19:56
Hej aminoer,

Tak for de mange input. Vi endte på 2.400 kr/timen og sendte tilbuddet afsted imorges - godkendelse er modtaget fra kunden via fax her til aften. Så jeg må konstaterer at rygterne talte sandt omkring amino netværkets kompetencer.

Hilsen LBC

Tilmeldt 25. Sep 06
Indlæg ialt: 186
Skrevet kl. 00:38
Tillykke med ordren.. så skulle der jo blive lidt til julegaver

Og så glæder vi os bare til at høre hvad hele projektet så egentligt hander om - når det engang kan fortælles altså ;-)

/P

Fra San Francisco
Tilmeldt 24. Apr 05
Indlæg ialt: 1335
Skrevet kl. 01:55
.. og så sidetracker jeg lige tråden endnu mere, end den blev tidligere:

Toptunet:  På dansk hedder det "Tjek" og ikke "Check", med mindre du mener at folk bør indsende en sådan, i din signatur.

Tilmeldt 25. Sep 06
Indlæg ialt: 186
Skrevet kl. 02:19
Hej Lone..

Det ville da iøvrigt være dejligt..

Men hvad mener du ??

/P

Side 2 ud af 3 (21 indlæg)