Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

S: Klansite inkl. domæne og webhotel

Side 1 ud af 1 (1 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 22. Jul 09
Indlæg ialt: 4
Skrevet kl. 14:09
Hvor mange stjerner giver du? :

Goddag folkens,

Er ikke helt sikker på om jeg har fundet vej til det rigtige forum herinde og om der overhovedet er nogle gaming-interesserede herinde, men prøver alligevel =)

Jeg fandt for nylig et gammelt klansite frem som jeg har designet for et par år siden. Sitet blev dog aldrig færdigudviklet, da holdet faldt fra hinanden efter kort tid. Domænet og webhotellet har jeg dog stadig abonnement på og derfor fik jeg den idé at designe og programmere siden færdig og herefter sælge det til højest bydende.

Det jeg tilbyder, er derfor:
1 stk. færdig lavet klandesign med tilhørende programmering
1 stk. domæne
1 stk. webhotelplads

Siden kan ses her: Team Valuable: http://www.team.valuable.dk

Jeg vil ikke overdrage rettighederne fra domænet + webhotellet til jer, da jeg har andre ting liggende på webhotellet (som jeg bruger). Men vi laver selvfølgelig en aftale om, at I får lov til at have domæne + plads på webhotellet så længe i eksisterer som klan og vil benytte jer af det. I får naturligvis også tilsendt filerne og grafikken fra siden såfremt det ønskes.

Et sponsorat, dog med en lille"hage":
Man kan i og for sig betragte det som et sponsorat fra min side af. Dog har jeg lagt mange timer i både design og programmering, så jeg vil ikke blot forære siden væk. I tilfælde af at der ikke kommer nogle interessante bud forholder jeg mig også retten til ikke at sælge.

Interesse?
Siden er endnu ikke blevet programmeret færdig og koblet sammen med database. Grunden til dette er at jeg først vil finde ud af om der er interesse for køb af siden, inden jeg bruger en masse timer på det =)

Men ellers så er frontend (det grafiske og opsætningen) lavet og kan som sagt findes herinde: http://www.team.valuable.dk

Byd løs ;)

Side 1 ud af 1 (1 indlæg)