Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Ekspandering til andre nordiske lande.

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)
  • 1
Fra Frederiksberg
Tilmeldt 14. Apr 09
Indlæg ialt: 220
Skrevet kl. 00:38
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej,

Jeg søger en der har konkret erfaring med at åbne webshop op til hhv. Færøerne, Island, Norge og Sverige. Det er hovedsageligt i forbindelse med lovmæssige spørgsmål, men ikke mindst forskellige forbehold men bør gøre sig når man åbner op til disse lande - hvilke betalingsmuligheder skal jeg udvide med fx.. Jeg er villig give en god kasse rødvin (eller andet honorar) til vedkommende der vil hjælpe i en time eller to med dette.

Vh

Nicolai

Tilmeldt 24. Jun 07
Indlæg ialt: 15088
Fra  Cosmos Co Customfit.eu Skrevet kl. 00:55

Du skal være velkommen til, at smide en PB angående Sverige... Skriv alle de spørgsmål du måtte have...

Fra Frederiksberg
Tilmeldt 14. Apr 09
Skrevet kl. 00:02

Hej Fashion-Seller,

Tak for det, jeg forventer at starte projektet op med Sverige og Norge i næste mdr, der vil jeg kontakte dig. Jeg er lige nu i gang med Færøerne og Island og det er derfor disse lande jeg har fokus rettet mod atm.

Tilmeldt 22. Jul 08
Indlæg ialt: 241
Skrevet kl. 00:15

Hej Nikolai.

Må jeg foreslå dig også at tage hensyn til de kulturelle forskelle der måtte være, ifm. tekst på webshoppen;

Jeg har i flere omgange arbejdet i Skandinaviske koncerner, og det var nogle gange slående så stor forskel der kan være på vægtning af ord i f.eks. en annonce/tekst på en hjemmeside.

Her tænker jeg ikke kun på en korrekt oversættelse af teksten, men nærmere om budskabet modtages efter hensigten.

Brug derfor gerne lidt ekstra på et godt oversætter bureau/markedsføringsbureau, der bringer dit/Jeres budskab korrekt videre...

Mvh Thor Mønsted

Fra Frederiksberg
Tilmeldt 14. Apr 09
Skrevet kl. 00:37

Hej Thor,

Tak for forslaget, jeg har fundet en bosiddende indtil for 2 år siden færøer til at stå for oversættelsen på Færøerne. Island mangler jeg stadig. Jeg er ude i at tage en chance, men det gør mig nu heller ikke noget.

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)