Snakker vi Aps eller A/S så skal revisor eller bank attestere beløbet som jeg skrev ovenfor. Resten foregår automatisk.
Da ikke alle bankter benytter digital signatur i forbindelse med webreg, så er alternativet at indsende virksomehedsoprettelsen manuelt per brev, med dokumentation for at kapitalen er til rådighed. Oplysningen om de 5 uger fik jeg telefonisk af vide i torsdag gennem Erhvervs- og Selskabsstyrelsen! Hvis det sker hurtigere skal man blot være glad |
Chrisss2010:Anders Hyldig:Jeg kunne heller ikke forestille mig, at hele processen bare kørte 100 % automatiskSnakker vi Aps eller A/S så skal revisor eller bank attestere beløbet som jeg skrev ovenfor. Resten foregår automatisk.
Anders Hyldig:Så enten er der da virkelig opgang inden for stiftelse af momsregistrerede firmaer pt. eller også er det med de uger 5 ugers behandlingstid skudt en smule over.Da ikke alle bankter benytter digital signatur i forbindelse med webreg, så er alternativet at indsende virksomehedsoprettelsen manuelt per brev, med dokumentation for at kapitalen er til rådighed.
Oplysningen om de 5 uger fik jeg telefonisk af vide i torsdag gennem Erhvervs- og Selskabsstyrelsen! Hvis det sker hurtigere skal man blot være glad
Jeg snakker om momsregistrering mens du snakker om stiftelse af ApS eller A/S. Så lyder de 5 uger lidt mere sandsynligt Du skrev dog, at der ingen behandlingstid ved indsendelse via digital signatur var - hvilket der naturligvis er, som du også har beskrevet nu. Så nu er vi enige.