Vi har fået en betalingsløsning til Regnskabsskolen, hvor vi skal sælge forskelligt hen ad vejen. For at have et produkt at starte med, sælger vi "Bogen om Fradrag" som e-bog, fordi det trykte oplag er udsolgt. Det virker fint! Men den grafiske udformning - specielt når man kommer til rækkefølge osv. vedr. indtastning af kundens oplysninger - skal stadig forbedres. F.eks. skal man vælge land, og siden vi i øjeblikket kun modtager Dankort, skal Danmark være forvalgt. Det skal også være mere tydeligt, hvad der er nødvendigt at indtaste og hvad der ikke er osv. Det kommer alt sammen inden for de kommende par uger. Spørgsmålet er: Skal jeg begynde at sælge Bogen om Fradrag som e-bog f.eks. med en lille Google-annonce, nyhedsbrev osv. nu, hvor det virker, eller skal jeg vente? Jeg vil jo helst sælge nu, det er faktisk meget svært at lade være, fordi jeg er glad for, at vi overhovedet har hul igennem. Men vil jeg skræmme kunder væk - og dermed måske også fra vores kommende nye produkter, fordi det ikke er så kønt endnu? Det foregår her: http://regnskabsskolen.dk/bogen-om-fradrag Dbh |
Måske få rettet skønhedsfejlene og gjort lidt mere ud af designet på siden :)
Har ikke været det hele igennem. men ved feltet i betalingsdelen, skal du nok kalde det "Adresse" frem for "Gade" da du ikke efterfølgende har et husnummer m.v.