Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Sælge eller vente (det bliver endnu pænere...)

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)
  • 1
Fra København K
Tilmeldt 8. Jan 06
Indlæg ialt: 3643
Fra  Regnskabsskolen ApS Skrevet kl. 12:05
Hvor mange stjerner giver du? :

Vi har fået en betalingsløsning til Regnskabsskolen, hvor vi skal sælge forskelligt hen ad vejen. For at have et produkt at starte med, sælger vi "Bogen om Fradrag" som e-bog, fordi det trykte oplag er udsolgt.

Det virker fint! Men den grafiske udformning - specielt når man kommer til rækkefølge osv. vedr. indtastning af kundens oplysninger - skal stadig forbedres. F.eks. skal man vælge land, og siden vi i øjeblikket kun modtager Dankort, skal Danmark være forvalgt. Det skal også være mere tydeligt, hvad der er nødvendigt at indtaste og hvad der ikke er osv. Det kommer alt sammen inden for de kommende par uger.

Spørgsmålet er: Skal jeg begynde at sælge Bogen om Fradrag som e-bog f.eks. med en lille Google-annonce, nyhedsbrev osv. nu, hvor det virker, eller skal jeg vente? Jeg vil jo helst sælge nu, det er faktisk meget svært at lade være, fordi jeg er glad for, at vi overhovedet har hul igennem. Men vil jeg skræmme kunder væk - og dermed måske også fra vores kommende nye produkter, fordi det ikke er så kønt endnu?

Det foregår her: http://regnskabsskolen.dk/bogen-om-fradrag

Dbh
Anette Sand
http://anettesand.dk

Tilmeldt 30. Oct 09
Indlæg ialt: 5361
Skrevet kl. 12:26

Måske få rettet skønhedsfejlene og gjort lidt mere ud af designet på siden :)

Har ikke været det hele igennem. men ved feltet i betalingsdelen, skal du nok kalde det "Adresse" frem for "Gade" da du ikke efterfølgende har et husnummer m.v.

Køb ren argan olie her

Tilmeldt 4. Dec 08
Indlæg ialt: 526
Skrevet kl. 12:32

Jeg aner intet om e-handel, så om du skal starte nu eller vente vil jeg ikke blande mig i.

Men hvis det at Danmark ikke er valgt som std. land er vigtigt og du ikke selv kan ændre det, gør jeg det gerne for dig her på en stille lørdag :-)

Fra Frederiksberg
Tilmeldt 28. Feb 10
Indlæg ialt: 63
Skrevet kl. 22:17

Der er i mine øjne ikke nogen grund til at holde igen - klø du bare på med at få lokket folk til. Du har jo en fungerende betalingsløsning, og selv om der er plads til forbedring på både det visuelle og på usability, så er det da bestemt set langt værre :o)

Jeg synes ofte folk går i grøften med at blive ved med at raffinere deres produkt i det uendelige inden de går til markedet, så for what it's worth: klem på og se hvor det bærer dig hen - med mindre du har en superkøbeivrigt masse stående på dit nyhedsbrev, så vælter folk jo aliigevel ikke ind fra dag 1, så der er jo også grænser for hvor mange du kan skræmme væk, og imens har du masser af tid til at pusle om sitet.

God vind med salget.

Moski2.net - gratis betalingsgateway til alle CMS-kunder

Fra København K
Tilmeldt 8. Jan 06
Indlæg ialt: 3643
Fra  Regnskabsskolen ApS Skrevet kl. 20:50

Tak for jeres svar. (Robert, jeg sender en PB til dig).

Jeg bliver bekræftet i, at jeg godt kan gå i gang med at sælge, selvom finpudsningen ikke er ok. Så jeg vil sende nyhedsbrev ud i løbet af ugen.

Så: Nu skal I ikke bare kikke og kommentere. Nu skal I endelig også købe den udmærkede og helt uundværlige bog om Fradrag: http://regnskabsskolen.dk/bogen-om-fradrag

De bedste hilsner en stille søndag aften
Anette

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)