God formiddag Amino, Jeg er ved at være ret tæt på, at flytte Finefashion.dk over i en ny webshop. Her er der kommet nyt design, og masser af nye lækre produkter. Jeg har behov for, at få en masse god konstruktiv kritik på shoppen, da man hurtigt kan se sig blind på tingene, når man har arbejdet meget med det . Jeg er ikke interesseret i at poste linket til demoen her på siden, da jeg vil være sikker på, at alt er i orden, før alle og enhver kan få fat i linket. Derfor ville det være super fedt, hvis der er nogle venlig og kompetente sjæle, som kunne være interesseret i at bruge 10-15 min. på at shoppe lidt rundt i shoppen. Prøve at oprette en bruger og putte et par produkter i kurven, og gennemføre et fiktivt køb. Evt. prøve at "glemme" sin adgangskode osv. så vi kommer hele vejen rundt i shoppen. Kunne dette have interesse, så skriv en mail til kontakt@finefashion.dk, og skriv lige kort om din baggrund for at teste min shop. På forhånd mange tak og god weekend. Med venlig hilsen Kim Kristensen |
jeg har lige givet en privat besked en PM