Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Homeparty Sælgere Søges

Side 2 ud af 3 (30 indlæg)
Tilmeldt 24. Jun 07
Indlæg ialt: 14994
Fra  Cosmos Co Customfit.eu Skrevet kl. 01:12
Hvor mange stjerner giver du? :

I øvrigt sjovt, at ingen svare på trådstarters spørgsmål, men alle er faldet i reklame puljen for super tryllende og uovervindelig chokolade med alt det kroppen har brug for til kun 500 kr pr plade...

Jojo og velbekomme ;D

Billige designer Solbriller hos Customfit.eu

Tom Ford Solbriller -- Lacoste -- Carrera - Oakley - Chloe mm. Alt er på lager! Leveringstid 1-3 dage til DK.

Naturprodukter fra Cosmos Co. Argan olie - Kaktus olie - Grønt ler mm.

Link til Amino ekspertbloggen, hvor jeg skriver om lidt af hvert...

Tilmeldt 20. Jul 07
Indlæg ialt: 82
Fra  Nail4you.dk Skrevet kl. 09:48
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej

Ja det var også en god måde at gøre det på , det vil jeg da helt sikkert overveje

Tak for det

Mvh

Per

Tilmeldt 24. Jun 07
Indlæg ialt: 14994
Fra  Cosmos Co Customfit.eu Skrevet kl. 15:00
Hvor mange stjerner giver du? :

Ellers skal du uddybe, hvad det er I sælger... For ellers er det svært at komme med forslag, når man ik kender branchen 100%...

Billige designer Solbriller hos Customfit.eu

Tom Ford Solbriller -- Lacoste -- Carrera - Oakley - Chloe mm. Alt er på lager! Leveringstid 1-3 dage til DK.

Naturprodukter fra Cosmos Co. Argan olie - Kaktus olie - Grønt ler mm.

Link til Amino ekspertbloggen, hvor jeg skriver om lidt af hvert...

Tilmeldt 6. Mar 10
Indlæg ialt: 6
Skrevet kl. 16:19
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 1,0 stjerner givet af 1 person

Hej Nullert

Lyder spændende, det du har gang i - held og lykke med det Big Smile

Vil dog lige påpege, at man ikke nødvendigvis behøver store opstartskroner, som du skriver. . jeg har selv i nogle måneder arbejdet med network marketing for det stærkt ekspanderende norske firma Shine, der ikke forlanger skumle og ulovlige indskud, der får det til at lugte af pyramidespil.

Du skal selvfølgelig selv købe lidt ting af egen lomme, men produkterne behøver du jo ikke forære væk til folk, de kan prøve dem af på stedet

/ Jens #Networker#

 

Tilmeldt 6. Mar 10
Indlæg ialt: 6
Skrevet kl. 16:21
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 1,0 stjerner givet af 1 person

Læs gerne mit indlæg her om Shine, hvis du er nysgerrig Wink

http://www.amino.dk/forums/p/83023/532448.aspx#532448

 

 

Tilmeldt 24. Jun 07
Indlæg ialt: 14994
Fra  Cosmos Co Customfit.eu Skrevet kl. 16:29
Hvor mange stjerner giver du? :

#networker#:

Læs gerne mit indlæg her om Shine, hvis du er nysgerrig Wink

http://www.amino.xx/forums/p/83023/532448.aspx#532448

Hvorfor udviser MLM/NM mennesker aldrig respekt for andres spørgsmål eller projekter?

Endnu en som bruger lejligheden til, at reklamere for sit eget fremfor at svare på spørgsmålet!!!

Billige designer Solbriller hos Customfit.eu

Tom Ford Solbriller -- Lacoste -- Carrera - Oakley - Chloe mm. Alt er på lager! Leveringstid 1-3 dage til DK.

Naturprodukter fra Cosmos Co. Argan olie - Kaktus olie - Grønt ler mm.

Link til Amino ekspertbloggen, hvor jeg skriver om lidt af hvert...

Fra Vejle
Tilmeldt 9. Apr 07
Indlæg ialt: 113
Skrevet kl. 16:37
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Per

Det er da super positivt at du har fået så stor respons, vi overvejer også om vi skal begive os ind på homeparty stien med vores lingerie kollektion, vi havde overvejet at tilbyde 25 - 30 % af udsalgsprisen i rabat til Home Perty pigerne, hvor de så skulle stå for at fremvise, sælge og bestille hjem på en fælles ordre til deres kunder fra Homepartyet.

Men vi har også leget med tanken om at stille Home Party pigerne en kopi af vores online shop til rådighed under deres eget domæne, hvor de kan sende egne kunder ind at handle direkte efterfølgende, og hvor vi så kan ekspeder varerne ala dropshipping.

Ved ikke om det er noget du kan bruge, ellers er der den mulighed at du tildeler de forskellige piger retten til provisionen i et givent post nr. område, det virker fint med engros konsuleter at alle kunder tilskrives deres portefølje uanset hvordan de kommer i hus, men hvis i også markedsfører jer hårdt på nettet detail, vil i nok selv have fortjent provisionen af nogle af de nye kunder, men mon ikke det i så fald nok ville gå hvis i også fik så mange kunde at det var et luxus problem :)

Du må gerne skrive hvis du finder de vises sten, så lytter vi bare lidt med også.

 

Fra Østbirk
Tilmeldt 24. Apr 07
Indlæg ialt: 467
Skrevet kl. 09:12
Hvor mange stjerner giver du? :

Øøøhh Trend.

Når jeg sidder og læser hans tråd læser jeg at han har 50 sælgere til homeparty. Og dem ville han gerne finde en måde at få til at sælge hans produkter samtidig med hvad han skal gøre administrations mæssigt.

Det eneste jeg siger er bare at homeparty sælgere er mest udbredt i blandt MLM, Network Marketing (Kald det hvad du vil). Så giver jeg ham nogle eksempler på hvilke selskaber der findes (og ja også det jeg selv arbejder i) så han evt. kunne finde ud af hvordan de administrerer deres selskab.

ikke for at gøre denne tråd til en diskutionstråd, men hvad er dit problem med Network Marketing? Har du været med i noget engang og aldrig tjent nogle penge eller hvad er dit problem?

Du kan sende mig en PM i stedet for at vi skal bruge denne tråd til diskussion eller vi kan oprette en anden hvor du kan få lov til at svine mig lidt til ;)

Because Aps - Din partner i tøj valget. Vi har alt indenfor arbejdstøj, profilbeklædning, sikkerhedsko, reklameartikler og meget mere.

Fra Østbirk
Tilmeldt 24. Apr 07
Indlæg ialt: 467
Skrevet kl. 09:16
Hvor mange stjerner giver du? :

Har vidst totalt misforstået det med Homeparty. Hvis jeg har trådt andre (end trend) over tæerne beklager jeg.

Because Aps - Din partner i tøj valget. Vi har alt indenfor arbejdstøj, profilbeklædning, sikkerhedsko, reklameartikler og meget mere.

Fra Østbirk
Tilmeldt 24. Apr 07
Indlæg ialt: 467
Skrevet kl. 09:23
Hvor mange stjerner giver du? :

Oups kom til at trykke på et svar som jeg anbefalede som et svar... lol... Skal lige finde ud af det hele herinde... sry....

Because Aps - Din partner i tøj valget. Vi har alt indenfor arbejdstøj, profilbeklædning, sikkerhedsko, reklameartikler og meget mere.

Side 2 ud af 3 (30 indlæg)