Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Afvisningsprocent i Google Analytics

Side 1 ud af 1 (7 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 16. Nov 09
Indlæg ialt: 405
Skrevet kl. 11:02
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej

Jeg har fundet ud af afvisningsprocenten på mine blogs er helt oppe på gennemsnitslig 71%.

Er det ikke meget?

Mvh. Jette

Fra København K
Tilmeldt 2. Apr 08
Indlæg ialt: 3639
Fra  jimihove.dk ApS Skrevet kl. 11:09

Hej Jette

Jo det er alt for meget. Du kan se fra hvilke sider procenterne kommer fra. Så kan du se hvilke sider, som folk forlader hurtigt.

Min højeste afvisningsprocent på èn side har været 50 %, og det var fordi jeg skrev på den side, om snerydning, at vi ikke tog flere kunder ind lige nu. Ellers er min % på ca 30.

På en eller anden måde lever dit indhold ikke op til hvad folk søger efter. Nu skal du finde ud af hvorfor.

Men find lige ud af hvilke sider det er , der trækker i den forkerte retning, så har du løsningen :-)

SEO fra 1000,- kr, og Google Ads fra 500,-  per måned. DK's billigste hjemmesider? Se mere på jimihove.dk 15+ års erfaring.

Tilmeldt 16. Nov 09
Skrevet kl. 11:15

Hej Jimi

Tak for dit svar.Smile

Jeg vil finde ud af hvilke sider, det handler om.

Vh. Jette

Fra København K
Tilmeldt 2. Apr 08
Fra  jimihove.dk ApS Skrevet kl. 11:30

SEO fra 1000,- kr, og Google Ads fra 500,-  per måned. DK's billigste hjemmesider? Se mere på jimihove.dk 15+ års erfaring.

Tilmeldt 16. Nov 09
Skrevet kl. 11:55

Tak for det gode link, JimiSmile

Det gjorde mig lidt klogere.

Og jeg har fundet ud, af jeg skal sætte mig meget mere i ind om test, hvordan man sætter sådan nogle tests op m.v.  

Jette

Fra København K
Tilmeldt 2. Apr 08
Fra  jimihove.dk ApS Skrevet kl. 11:58

Så bare blive på Vadskjærs side ( ham jeg linkede til ) , han er vidst en af de bedste i DK til lige netop det

Tilmeldt 16. Nov 09
Skrevet kl. 12:03

Jimi Hove:

Så bare blive på Vadskjærs side ( ham jeg linkede til ) , han er vidst en af de bedste i DK til lige netop det

Ja.

Side 1 ud af 1 (7 indlæg)