Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Amino Kalender, i kan nu smugkigge

Side 2 ud af 2 (15 indlæg)
Fra Skodsborg
Tilmeldt 24. Mar 05
Indlæg ialt: 12314
Fra  Amino ApS Hotel Klippen Skrevet kl. 13:08
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg lover jeg nok snart kommenterer jeres fantastiske ideer, men jeg har haft travlt med at indberette bugs og åbenlyse dumheder.

Hvordan syntes i det ville være logisk at inddele kalenderen. Hvis man søger, er det så mest logisk at søge efter. f.eks. Foredrage, Messer, Seminarer etc. eller under branche som IT, Industri, Butik etc.?

Dbh Martin

Fra Trelleborg, Sverige
Tilmeldt 6. Nov 07
Indlæg ialt: 594
Fra  Catapult Skrevet kl. 13:28

Jeg vil sige at branche lyder som en god idé - men for os med lidt små brancher (såsom bryllups osv invitationer) så kan det også være rart at søge på fx messer for at se hvad der kunne være interessant. :)

En super ting for fx plussere kunne måske være at kunne sortere hvad man vil se fra ... jeg vil fx ikke have interesse i at se håndværksmesser i mine søgninger. (det er dog vigtigt at sådan noget laves perfekt, da man jo endlig ikke må have fornemmelsen af at gå glip af noget)... og det modsiger jo så delvist mit tidligere udsagn omkring brancherne under profil. MEN - man skal ikke begrænse plusseres antal brancher det vil være mere passende med et skema med checkboxe over hvad man vil sortere til og fra.

mvh
jesper

Fra Skodsborg
Tilmeldt 24. Mar 05
Indlæg ialt: 12314
Fra  Amino ApS Hotel Klippen Skrevet kl. 18:40

Så kom vi endelig live med kalenderen og som i kan se, så har vi brugt mange af jeres ideer.
Igen tusind tak for dem.
I er meget velkommen til at komme med jeres kritik og jeres forslag til forbedringer!

Dbh Martin

Fra Sjælland
Tilmeldt 3. Oct 08
Indlæg ialt: 1462
Skrevet kl. 22:41

Amino Erhvents, lidt fra ordet erhverv og lidt fra events:

Aminovents, Amino og events splejset sammen, hvilket vil jeg synes passer sammen med Aminotastic:

Mvh. Rune.

Tilføj mig på Twitter

Fra Sjælland
Tilmeldt 3. Oct 08
Indlæg ialt: 1462
Skrevet kl. 22:44

"Amino erhvervs events" lyder for langt og virker for klodset synes jeg.

Mvh. Rune.

Tilføj mig på Twitter

Side 2 ud af 2 (15 indlæg)