Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Lagerhotel & Pick & Pack til ny webshop

Side 1 ud af 2 (12 indlæg)
Tilmeldt 4. Mar 10
Indlæg ialt: 12
Skrevet kl. 15:07
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 1,0 stjerner givet af 1 person

Hej med jer.

Først og fremmest tak for super forum hvor undertegnet har læst i rigtig mange timer og fået svar på mange spørgsmål.

Jeg er igang med opstart af en webshop der sælger elektronik, specialudstyr, antenner mm. Idet jeg ikke har nok plads på min nuværende bopæl til lager (skal være sikret & forsikret) overvejer jeg de forskellige lagermuligheder. Til info skal virksomheden være "ved siden af" normalt arbejde! Samtidig er bopæl på den københavnske vestegen.

1.) Jeg kunne leje et lille lagerlokale i Storkøbenhavn 4-5m2 og selv stå for modtagelse, plukning, indpakning og afsendelse. Allerede her ser jeg det problem at der bliver meget transport frem og tilbage. Samtidig kan jeg IKKE garanterer hurtigst mulig levering idet det skal passe sammen med fuldtidsjobbet.

2.) Jeg kunne undersøge om der var et lagerhotel med pick & pack i området der er villig til at afsende varene for mig. Her ville det være krav at der både kan sendes med Post DK eller GLS eller lignede samt DK fragtmænd idet nogle pakker er volumenpakker og ikke kan klemmes på 300 omkreds (vægt op til max 35kg) Samtidig skal lagerhotel stå for modtagelse af vare, lægge på lager etc.

Men er det i det hele taget realistisk at finde et lagerhotel der tager en nystaret webshop ind, evt på prøve? Jeg har jo intet belæg for om jeg sælger 10 eller 100 pakker om måneden.

Endvidere hvordan findes den endelig bedste pris på fragten? Er det noget lagerhotellet tager stilling til? Det jo svært at sætte fragtpris på en vare som man ikke selv har sendt tidligere?

Håber på svar fra jer "mere vidende" mennesker.

Mvh

Benjamin

Benjamin

Tilmeldt 4. Mar 10
Indlæg ialt: 1
Skrevet kl. 20:14

Hej Benjamin, du er velkommen til at kontakte os Uniqtrans. Vi har lagerhotel på Nørrebro, og kan give gode priser på dine forsendelser. Mvh Lars 52672780

Tilmeldt 19. Oct 09
Indlæg ialt: 38
Skrevet kl. 22:13

Hej Benjamin

Vi er bosiddende ude i Kastrup ca. 3 min fra motorvejen. Vi har gode aftaler på distribution på småpakker samt stykgods & pallegods.

Du skal være mere end velkommen til at kontakte mig på tel.: 2783 4403 eller skrive til bg@cslogistics.dk - så kan vi komme mere ind på dine konkrete behov her i opstartsfasen.

Mvh - Benjamin

Fra København SV
Tilmeldt 25. May 09
Indlæg ialt: 38
Skrevet kl. 14:34
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Hej Benjamin

Spændene projekt du er igang med at søsætte. Du skal lidt gøre op med dig selv hvor meget du ønsker at outsource og hvor meget du selv ønsker at stå for, kontra din potionering på markedet. Lad os sige du ikke ønsker at lave ret meget selv, og derfor vælger at outsource dine ønsker om pakning og afsendelse. Så om alt andet ryger din omkostning pr. stk naturligvis i vejret og det vil naturligvis sætte sig i din pris til kunden.

Ønsker du at positionere dig som kvalitetsbevidst og fornuftig men relativ dyr pris, kan du med god grund vælge outsource en stor del af din forretningsgang ud. Ønsker du derimod at have styring, og lave meget selv, kan du naturligvis skære på omkostningerne. Og dermed skabe en mere konkurrencedygtig pris. Men hvis det er rigtig billigt skal du måske løbe for hurtigt til det kan løbe rundt.

Der findes mange former for måder man kan køre en webshop på. Foreksempel har jeg en kunde der betaler mig for at håndtere modtagelse af paller og afsendelse af disse. Og han er kun 1-2 gange om måneden hvor han plukker og pakker og ordner fragtsedler. Men havde også et produkt der gør det acceptabelt han kun havde afsendelse af varer 2 gange om måneden.

For dig er det måske kun aktuelt at du behøves at afsende 4-5 gange om måneden. Og hvor mange kunder drejer det sig om, er der tale om 2 eller 2000 pr. gang?

Jeg vil hjertens gerne hjælpe dig på vej, i så fald er jeg dog nød til at vide noget mere om dine forventningerne til egne evner, lyst og budgetter. På den måde kan du stykke produkt og ydelser sammen til at matche dine ambitioner. Om alt andet - ønsker jeg dig hvert fald held og lykke!

Tilmeldt 9. Mar 10
Indlæg ialt: 6
Skrevet kl. 13:11

Hej Benjamin,

Vi har både lager og transport hvis du er interesseret, vi ligger i Vallensbæk lige ved motorvejen.

Firmaet hedder Service Provider > mobil 26580580 web: www.s-provider.com

Tilmeldt 26. May 10
Indlæg ialt: 1
Skrevet kl. 14:10

meget meget flot og interessant indlæg

Fra København
Tilmeldt 6. Mar 09
Indlæg ialt: 53
Skrevet kl. 14:32

Hej BK-trade

Vi vil meget gerne byde dig velkommen som nystartet webshop hos PakkePartner i Greve syd for København. Vi lever af at pakke og sende for webshops, har gode priser hos både Post Danmark og GLS, lad os få en snak.

Ser frem til at høre fra dig.

Med venlig hilsen

Klaus Andersen 

Fra Hillerød
Tilmeldt 13. Aug 09
Indlæg ialt: 169
Skrevet kl. 14:50

Hej Benjamin

I modsætning til de andre vil jeg ikke tilbyde dig noget som helst... udover mine egne erfaringer.

Jeg har selv to webshops ved siden af et fuldtidsjob, så jeg forstår udmærket dine tanker. Du har fuldstændig ret, du aner ikke hvor meget du kommer til at sælge. Måske har du ramt en guldåre, måske bliver det en svær start.

Først og fremmest, så er en ting sikkert. Det kommer til at tage mere tid end du regner med og du får mange flere udgifter end du lige regner med.

Jeg har først nu lejet lager ude i byen og det er penge jeg skal tage ud af den meget begrænsede indtjening jeg har.  Det er lettere sagt end gjort at få en godt overskud ud af et nystartet firma, når man kører det ved siden af et fuldtidsjob og dermed ikke kan yde 110%

Du skal først og fremmest gøre op med dig selv om du har tid til selv at pakke og sende eller om du mener tiden (pengene) er givet bedre ud ved at få andre til det og så selv bruge tiden bag skærmen.

Hvis du beslutter at leje lokale ude i byen og selv sende/pakke, så kik op på lokalebørsen for at få en ide om priserne pr. m2.

Hvis du vil have andre til at opbevare og sende, så tag kontakt til de rare Amino´er der har skrevet på dette indlæg og få et par tilbud.

Just my 2 cents

-Who dares, wins

www.espressohouse.dk - speciale i Nespresso

www.smarttrend.dk - Ilse Jacobsen, BabaJaga, CCDK, OXMO tøj til kvinder.

Tilmeldt 29. Nov 10
Indlæg ialt: 0
Skrevet kl. 12:36

Hej Benjamin

Jeg kender et firma, som måske er interesseret i at levere overvågningsudstyr som dropshipping. Er det en del af varesortimentet og i så fald er du interesseret? Hvis man har et godt samarbejde med sin dropshipping-leverandør, er det en udemærket måde at handle på.

Michael

Fra Roskilde
Tilmeldt 16. Jun 09
Indlæg ialt: 2317
Fra  PITOT Watches Aps Skrevet kl. 15:38

Indkøberen/Fokus:

Hej Benjamin

Jeg kender et firma, som måske er interesseret i at levere overvågningsudstyr som dropshipping. Er det en del af varesortimentet og i så fald er du interesseret? Hvis man har et godt samarbejde med sin dropshipping-leverandør, er det en udemærket måde at handle på.

Michael

hej, kendte du nogen der dropshipper overvågningsudstyr?

Watches inspired by fighter jets

Aviator Watches - Pilot Watches - Blue Angels Watch

Side 1 ud af 2 (12 indlæg)