Hej med jer. Først og fremmest tak for super forum hvor undertegnet har læst i rigtig mange timer og fået svar på mange spørgsmål. Jeg er igang med opstart af en webshop der sælger elektronik, specialudstyr, antenner mm. Idet jeg ikke har nok plads på min nuværende bopæl til lager (skal være sikret & forsikret) overvejer jeg de forskellige lagermuligheder. Til info skal virksomheden være "ved siden af" normalt arbejde! Samtidig er bopæl på den københavnske vestegen. 1.) Jeg kunne leje et lille lagerlokale i Storkøbenhavn 4-5m2 og selv stå for modtagelse, plukning, indpakning og afsendelse. Allerede her ser jeg det problem at der bliver meget transport frem og tilbage. Samtidig kan jeg IKKE garanterer hurtigst mulig levering idet det skal passe sammen med fuldtidsjobbet. 2.) Jeg kunne undersøge om der var et lagerhotel med pick & pack i området der er villig til at afsende varene for mig. Her ville det være krav at der både kan sendes med Post DK eller GLS eller lignede samt DK fragtmænd idet nogle pakker er volumenpakker og ikke kan klemmes på 300 omkreds (vægt op til max 35kg) Samtidig skal lagerhotel stå for modtagelse af vare, lægge på lager etc. Men er det i det hele taget realistisk at finde et lagerhotel der tager en nystaret webshop ind, evt på prøve? Jeg har jo intet belæg for om jeg sælger 10 eller 100 pakker om måneden. Endvidere hvordan findes den endelig bedste pris på fragten? Er det noget lagerhotellet tager stilling til? Det jo svært at sætte fragtpris på en vare som man ikke selv har sendt tidligere? Håber på svar fra jer "mere vidende" mennesker. Mvh Benjamin Benjamin
|
Hej Benjamin, du er velkommen til at kontakte os Uniqtrans. Vi har lagerhotel på Nørrebro, og kan give gode priser på dine forsendelser. Mvh Lars 52672780