Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hjemmeside hvordan?!

Side 1 ud af 1 (6 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 4. Mar 10
Indlæg ialt: 3
Skrevet kl. 12:32
Hvor mange stjerner giver du? :

Så skal jeg gerne have et website til min virksomhed, der dels skal lave kursusvirksomhed, dels tekstarbejde af forskellig slags. Men hvordan?!

Vil meget gerne høre lidt til andres erfaringer. Website eller blog?

Hvad koster det, hvis man gerne vil figurere på Google? Har absolut ingen forstand på SEO, webhotel og diverse, men vil helst kunne opdatere bloggen/websitet selv.

Foretrækker nok egentlig blog ...

Ønsker ikke tilbud her, men bare jeres erfaringer, så jeg er klædt lidt på, inden jeg evt. opretter det som opgave i dette forum at hjælpe mig til at gå på nettet!

Hvad er bedst, blog eller hjemmeside? Hvad er en rimelig pris? Hvad kan man forvente, hvor meget kan man gøre selv?

Mange tak og strålende solskinsdag til jer alle:)

Begynderen

Fra Havdrup
Tilmeldt 8. Aug 08
Indlæg ialt: 1305
Fra  Blücher Media Skrevet kl. 12:45

Det kommer an på en masse ting. En blog er ikke meget værd, hvis den ikke opdateres hyppigt. Wordpress kan også fungere som CMS, hvilket har en del fordele. Du kan nemt kombinere både blog og amindelige sider, og så kan de fleste arbejde med WP - skulle du komme ud for at din udvikler kan arbejde mere for dig, er der altid en ny der kan arbejde vidre.

Tilmeldt 16. Nov 09
Indlæg ialt: 405
Skrevet kl. 12:47

Hej BegynderSmile

Jeg vil foreslå en blog.

Og Wordpress er en af de bedste til det.

Den har rigtig mange temaer at vælge imellem.

Mvh. Jette

Ps. Du skal huske at opdatere din blog jævnlig, ellers hjælper den dig ikke med at få trafik til dine sider.

Fra Aarhus
Tilmeldt 13. Nov 08
Indlæg ialt: 1450
Fra  Hoeks.dk Skrevet kl. 12:49

Som de andre også siger, så er det nok Wordpress du er ude efter.

Så det er bare med at få bestilt et webhotel, hvor de har wordpress som 1-click-install. Dvs. du køber et webhotel og et domæne og derefter kan du installere wordpress med et enkelt klik. Fra du har trykket 1 gang på musen vil der nok gå ca. 15min inden du er i fuld gang med at skrive dit første indlæg. Wordpress er meget nemt at gå til.

Skulle du så løbe ind i problemer, så er der masser af Aminoer, der tilbyder wordpress assistance. Det skulle ikke koste alverden.

Held og lykke med det.

Fra Korsør
Tilmeldt 26. Feb 09
Indlæg ialt: 5072
Fra  Sliknet Thai-invest aps Skrevet kl. 13:02

Har i evt. nogle gode links, hvor der kan læses mere ?

mvh

Jesper

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 13:09
Side 1 ud af 1 (6 indlæg)