Så skal jeg gerne have et website til min virksomhed, der dels skal lave kursusvirksomhed, dels tekstarbejde af forskellig slags. Men hvordan?! Vil meget gerne høre lidt til andres erfaringer. Website eller blog? Hvad koster det, hvis man gerne vil figurere på Google? Har absolut ingen forstand på SEO, webhotel og diverse, men vil helst kunne opdatere bloggen/websitet selv. Foretrækker nok egentlig blog ... Ønsker ikke tilbud her, men bare jeres erfaringer, så jeg er klædt lidt på, inden jeg evt. opretter det som opgave i dette forum at hjælpe mig til at gå på nettet! Hvad er bedst, blog eller hjemmeside? Hvad er en rimelig pris? Hvad kan man forvente, hvor meget kan man gøre selv? Mange tak og strålende solskinsdag til jer alle:) Begynderen |
Det kommer an på en masse ting. En blog er ikke meget værd, hvis den ikke opdateres hyppigt. Wordpress kan også fungere som CMS, hvilket har en del fordele. Du kan nemt kombinere både blog og amindelige sider, og så kan de fleste arbejde med WP - skulle du komme ud for at din udvikler kan arbejde mere for dig, er der altid en ny der kan arbejde vidre.