Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

virk.dk? Hvor lang tid går der?

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)
  • 1
Fra Helsingør
Tilmeldt 18. Feb 10
Indlæg ialt: 6
Skrevet kl. 21:28
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej alle Amino'er,

Nu er jeg i den lykkelige situvation at jeg endelig har fået taget mig sammen og registreret min nye virksomhed! HURRA!

men men men, der er jo altid et men -

Jeg gjorde det igennem virk.dk's online tjeneste, og underskrev med min digitale signatur, nu er problemet bare at jeg ingen steder har fået en kvitering for det indtastede, eller nogen som helst steder under min profil på virk.dk kan se at jeg har oprettet virksomheden.

Er der nogen der har stødt på samme problem som mig?

Eller har jeg måske gjordt noget forkert?

mvh

Den ellers meget stolte Spinner :-)

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 21:34

Hej

Der kan godt gå lidt tid, men du bør få en mail eller lignende bekræftelse. Hvis du har registreret momspligt, skal SKAT i realiteten godkende denne.

Der skal nok komme en respons, men virk.dk kan være "lidt" ustabil. Du kan dog logge ind igen, og prøve at finde din indberetning igen, så er det muligt du kan få klarhed over, om den nu også er gået igennem systemet, som den skulle.

Hilsen

Tilmeldt 29. Nov 10
Indlæg ialt: 0
Skrevet kl. 20:09

Indtil videre har jeg ventet cirka 2 uger. Der gik ca 3 dage, så fik jeg CVR-nummeret, men beviset lader godt nok vente længe på sig.

Efter sigende skulle man kunne logge på Skat.dk under tastselv-erhverv med personlig digital signatur og få beviset den vej fra, men det virker som om at den ikke logger mig "rigtigt" på. Jeg kan ihvertfald ikke gøre eller se noget med min virksomhed. Jeg har skrevet til SKAT, men de er vist lidt hængt op med årsopgørelserne, der frigives imorgen :P

Hilsen Allan

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 01:39

Allan Jensen:

Indtil videre har jeg ventet cirka 2 uger. Der gik ca 3 dage, så fik jeg CVR-nummeret, men beviset lader godt nok vente længe på sig.

Efter sigende skulle man kunne logge på Skat.dk under tastselv-erhverv med personlig digital signatur og få beviset den vej fra, men det virker som om at den ikke logger mig "rigtigt" på. Jeg kan ihvertfald ikke gøre eller se noget med min virksomhed. Jeg har skrevet til SKAT, men de er vist lidt hængt op med årsopgørelserne, der frigives imorgen :P

Hilsen Allan

Hej Allan

Prøv at logge ind på det "gamle TastSelv". Det skulle gerne virke.

Det nye er stadig en håbløs affære, men det er jo offentligt, så det kommer nokWink

Hilsen

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)