Jeg kan se du har gjort mange af de samme erfaringer på dit websted som jeg har gjort med mit. Vores fællestræk er vel at vi begge har mange Amino-links :-)?
Ja det kunne være dem, som Bing vurdere, som ekstra gode...
Det sjove er, at ca 40% af vores danske besøgende kommer fra Bing... Så det er da på ingen måde en søgemaskine, som man skal undervurdere...
Naturprodukter fra Cosmos Co. Argan olie - Kaktus olie - Grønt ler mm.
Fuldstændig enig en topplacering i Bing, er mere værd end en side 2 i Google! På den her søgning har jeg 2 forskellige websites placeret på de tre første resultater.
Dog er der store forskelle i hvor mange resultater de to søgemaskiner finder alt i alt.
Vi oplever sjovt nok det samme... Flere resultater i top 5 af Bing
Men mon ik der kommer nogle justeringer snart efter Yahoo samarbejdet er blevet godkendt...
Anyway jeg har læst lidt artikler igennem. Nogle af dem bære præg af at være skrevet i tiden lige efter bing blev lanceret. Dog er jeg kommet frem til følgende, som er det som udskiller Bing mest i forhold til Google.
Titel der matcher indholdet + Har jeg gjort meget ud af, a titel tag matcher med sidens indhold
Udgående links % Flere af mine sider har kun udgående affiliate links (via et redirect)
Elsker lange tekster (over 300 - 350ord) + Jeg har mange lange artikler på mine websites
Domænes alder er vigtigt % De fleste af mine domæner er fra 2009.
Det forklare en del, men stadigvæk sjovt, at der er så stor forskel på samme søgninger ;D