Er du også igang med at gå alle udgifter efter for at finde besparelser i denne tid?? Rengøring er tit en service man bare har kørende uden at følge med i markedet eller priserne. Vi vil 100% procent sikkert kunne gøre din/jeres virksomhed en stor besparelse på års basis. (ca.50.000) Så ring til os og få et uforpligtende tilbud, eller besøg vores hjemmeside på www.apa-rengoering.dk Vi er altid kun et opkald væk. |
Hejsa
Hvordan kan du sige at virksomheden vil spare ca. 50.000 kr. årligt, vi arbejder ikke selv direkte i branchen, men vi levere rengøringsartikler til rigtig mange rengøringsfirmaer - jeg forstår bare ikke hvordan du kan slynge en sådan besparelse ud?
Hvis vi nu i dag har en regning på 60.000 kr. årligt, kan du så give 50.000 kr. rabat? - hvis du kan det, så tager jeg virkelig hatten af for dig!
Jeg håber du får nogen gode kunder ind her, men der er MANGE om budet, ja der er faktisk 11.000 andre rengøringsfirmaer.
Et god råd til dig er og blive ''kunde'' hos De Samarbejdene Rengøingsselskaber ApS - www.samrs.dk . jeg er selv leverandører til dem, og du har virkelig mange muligheder der, kig på deres hjemmeside, og se om det kunne være noget, tag evt. fat i Kim - og sig du har snakket med Rasmus :-)
Hvis du har yderligere spørgsmål, brug for hjælp, eller andet så kontakt mig endelig på 5353 9333
Held og lykke!