Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Revisor i Kolding området

Side 1 ud af 1 (8 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 9. Jan 06
Indlæg ialt: 4
Skrevet kl. 15:43
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej,

Jeg har besluttet at blive selvstændig og i den forbindelse skal jeg bruge en revisor som kan hjælpe mig med at få systematiseret bogføringen osv osv. I løbet af året skal der ligeledes stiftes et Aps.
  Naturligvis har jeg taget imod den lokale iværksætter rådgivning som formidlede et såkaldt ”rådgivningsmøde” med BDO. Det var ikke nogen succes og er bange for at udgifterne løber løbsk hos den slags store etableret revisionsfirmaer.  

Jeg er sikker på at mine udfordringer med moms og skat er ”peanuts” for en mindre uafhængig revisor der har lidt kapacitet tilovers.

Er der nogen der kender nogen??

Hilsen  Thomas

Fra Odense C
Tilmeldt 31. Mar 08
Indlæg ialt: 360
Skrevet kl. 16:15

Hej Thomas

Jeg benytter selv revisor firmaet Martinsen i Kolding, og er meget tilfreds med deres service, kan kun varmt anbefale dem, men de er også en del af en større kæde.

Hvis du leder efter nogle mindre, så kig forbi denne side http://tilbud-nettet.dk/?page_id=149  

Der kan du hurtigt og nemt indhente et uforpligtende tilbud fra en Revisor i Kolding :)

Mobilabonnement og aviser - #retrostil 

Fra Regstrup
Tilmeldt 23. Dec 09
Indlæg ialt: 9
Skrevet kl. 16:25

Hej Thomas

Er du opmærksom på at det ikke nødvendigvis er en revisor, du skal bruge til det hele? En dygtig regnskabsassistent kan klare diverse opgaver omkring bogføring og moms noget billigere end en revisor.

Kig under "bogføringsassistance" eller "regnskabsassistance" på krak eller i telefonbogen (hvis du har sådan en :-))

Du skal dog stadig have fat i en revisor når du skal oprette aps tror jer, og formentlig også til når der skal laves årsregnskab.

Vh Susanne

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 16:28

Hej Thomas

Jeg kender Revisionkontoret Kolding, og har kun positiv erfaring - pålidelige og seriøse.

Jeg har også hørt at deres pris er gunstige og rimlige i forhold til markedet.

Dbh

Sanne

Tilmeldt 25. May 06
Indlæg ialt: 1020
Fra  Payday A/S Skrevet kl. 18:34

Susanne H. Lendal:

Du skal dog stadig have fat i en revisor når du skal oprette aps tror jer, og formentlig også til når der skal laves årsregnskab.

Hvis ellers betingelserne for fravalg af revision er opfyldt, er der intet til hinder for at bruge en bogholder til både oprettelse af ApS'et og til efterfølgende regnskabsaflæggelse.

Men du skal selvfølgelig sikre dig, at den bogholder du vælger, har de fornødne faglige kvalifikationer. Men en bogholder der er startet for sig selv - bør ikke have problemer med et mindre ApS.

Held og lykke.

Fra Kolding
Tilmeldt 9. Aug 07
Indlæg ialt: 296
Fra  boxs.dk Skrevet kl. 19:39

Hej Thomas

Jeg har i flere omgange benyttet Henrik Larsen i Kolding. Og kan varmt anbefale dem.

Du finder dem her: http://www.hlrevision.dk/

Dbh

Henrik Værum

Tag på Photoshop kursus i Vejle

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 21:20

Hej

Jeg kan da også hurtig anbefale mig selv Embarrassed, også selv om jeg ikke er fra Kolding-området. Imidlertid har jeg kunder i hele DK.

Så det kunne være en mulighed. Iøvrigt er jeg da enig i, at en kompetent bogholder formentlig også vil kunne hjælpe dig langt hen ad vejen.

Held og lykke Yes

Hilsen

Fra Herning
Tilmeldt 8. Dec 09
Indlæg ialt: 585
Skrevet kl. 23:05

Hej Thomas.

Hvis du har brug for hjælp til oprettelse af et Aps og rådgivning som iværksætter samt regnskabsassistance, så er det noget vi beskæftiger os med.

Vi har også den skattemæssige side med idet min partner er uddannet skatterevisor og Cand.merc. i regnskab.

Du kan aftale en fast pris for rådgivningen og bogføringen, men du kan også betale efter time pris alt efter dit ønske, og vore priser er meget rimelige. Det kommer ikke til at koste dig en bondegård.

Du skal være velkommen til at ringe og tale med min partner Inger Lise om det eller aftale et uforpligtende formøde.

Det skal lige nævnes at vi selv har kontor i Lystrup ved Århus men har klienter over det meste af Jylland.

Du kan se mere om os på vores hjemmeside: http://nr1-okonomikontoret.dk

Ha en super dag.

de bedste hilsner

Anders Mikkelsen

Nr1 Økonomikontoret

Side 1 ud af 1 (8 indlæg)