Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hvor ligger jeres løn niveau

Side 1 ud af 3 (28 indlæg)
Fra Aalborg
Tilmeldt 3. Jan 06
Indlæg ialt: 684
Skrevet kl. 13:04
Hvor mange stjerner giver du? :
Jeg er særlig intresseret i de mere kreative fag. Arkitekter, designer, grafiker, fotografer osv. i den dur.

Søger freelance lønninger, hvor freelanceriget er den sekundære løn kilde. Hvad niveau ligger jeres timeløn på ? og hvor erfaren er du indenfor dit fag ?

Programmøre har også intresse.

Om du er helt grøn eller den vildeste haj har ingen betydning, søger alle niveauer.

Og hvis du har eget firma som de fleste nok har, så kom gerne med et cirka tal, i kender vel forholdende indenfor jeres fag :)

Jeg arbejder i øjeblikket med et løn niveau som ser således ud.

150 kr i timen.
200 kr i timen.
250 kr i timen.
300 kr i timen.

Hvor opgave størrelsen og niveauet på freelanceren har betydning for løn niveauet.

Jeg arbejdede tidligere med et fælles løn niveau, men det umuligt, så må desværre gå til løn niveauer :-(

Kom med jeres bud, hvor ligger i og hvorfor ?

Fra Helsingborg
Tilmeldt 26. Feb 06
Indlæg ialt: 2880
Skrevet kl. 13:06
Fra Aalborg
Tilmeldt 3. Jan 06
Skrevet kl. 13:07
Har ingen betydning.
Fra Hillerød
Tilmeldt 22. Mar 06
Indlæg ialt: 1711
Fra  Cygnet Skrevet kl. 13:16
Jeg tager mellem 180 og 250 i timen. Dog arbejder jeg også en del på projekt basis, men det er den pris jeg tager. Både for grafik, programmering og rådgivning.

Kristian Deiborg

ROI-hunter for Bodylab

Fra Aalborg
Tilmeldt 3. Jan 06
Skrevet kl. 13:20
Er det som firma ?

Vi skulle jo gerne kunne hive minimum det dobbelte hjem på timelønnen i forhold til freelanceren.

Tilmeldt 15. Jun 05
Indlæg ialt: 294
Skrevet kl. 13:20
De eksempler du har på lønniveau er meget små. Jeg ville sige, at 250kr er minimum medmindre du specifikt går efter dem, som er under uddannelse. Jeg kender ikke din baggrund, for de lønniveauer du præsenterer, men de skal revurderes.

Fra Hillerød
Tilmeldt 22. Mar 06
Indlæg ialt: 1711
Fra  Cygnet Skrevet kl. 13:26
Jeps det er for mit eget firma. Men ja - er studerende, så mit lønniveau er tilpasset til det.

Kristian Deiborg

ROI-hunter for Bodylab

Fra Aalborg
Tilmeldt 3. Jan 06
Skrevet kl. 13:27
nse vil hellere hører om din baggrund for et timeløn på min. 300 kr :-) Det jo det jeg efterlyser.

Fra Helsingborg
Tilmeldt 26. Feb 06
Indlæg ialt: 2880
Skrevet kl. 13:27
Jeg læser til beklædningsdesigner, og tager enkelte opgaver engang imellem. Ofte er det når folk vil have lagt bukser op, og ikke gider gøre det selv, men det kan også være lidt tungere opgaver eller udelukkende designopgaver hvor det ender op med en arbejdstegning som kan sendes til skrædderen/systuen.
Taler vi om en studerende/pensionist der vil have lavet noget let arbejde a la, at få lagt bukser op eller småreparationer, tager jeg normalt kun 100 kr. i timen. Taler vi mennesker med en normal indkomst, begynder min timepris på 150 kr. per påbegyndt halve time alt afhængig af hvad der skal laves.
Ved køb af rettighederne til et design, begynder priserne på 25.000 kr..
Ønsker folk en fast pris, kan dette også gives, men denne vil ofte ende med at blive dyrere.
Fra Aalborg
Tilmeldt 3. Jan 06
Skrevet kl. 13:46
cygnet lyder som en pris jeg kan gå med til hehe ;-) 

Men ja det klar folk under uddannelse er nok forholdsvis dem vi vil gå efter. Og folk med fuldtidsarbejde som freelancer lidt i fritiden.

Side 1 ud af 3 (28 indlæg)