Søger freelance lønninger, hvor freelanceriget er den sekundære løn kilde. Hvad niveau ligger jeres timeløn på ? og hvor erfaren er du indenfor dit fag ? Programmøre har også intresse. Om du er helt grøn eller den vildeste haj har ingen betydning, søger alle niveauer. Og hvis du har eget firma som de fleste nok har, så kom gerne med et cirka tal, i kender vel forholdende indenfor jeres fag :) Jeg arbejder i øjeblikket med et løn niveau som ser således ud. 150 kr i timen. 200 kr i timen. 250 kr i timen. 300 kr i timen. Hvor opgave størrelsen og niveauet på freelanceren har betydning for løn niveauet. Jeg arbejdede tidligere med et fælles løn niveau, men det umuligt, så må desværre gå til løn niveauer :-( Kom med jeres bud, hvor ligger i og hvorfor ? |
Hvor ligger jeres løn niveau
|
Kristian Deiborg
ROI-hunter for Bodylab
Vi skulle jo gerne kunne hive minimum det dobbelte hjem på timelønnen i forhold til freelanceren. |
De eksempler du har på lønniveau er meget små. Jeg ville sige, at 250kr er minimum medmindre du specifikt går efter dem, som er under uddannelse. Jeg kender ikke din baggrund, for de lønniveauer du præsenterer, men de skal revurderes. |
|
Kristian Deiborg
ROI-hunter for Bodylab
|
Taler vi om en studerende/pensionist der vil have lavet noget let arbejde a la, at få lagt bukser op eller småreparationer, tager jeg normalt kun 100 kr. i timen. Taler vi mennesker med en normal indkomst, begynder min timepris på 150 kr. per påbegyndt halve time alt afhængig af hvad der skal laves. Ved køb af rettighederne til et design, begynder priserne på 25.000 kr.. Ønsker folk en fast pris, kan dette også gives, men denne vil ofte ende med at blive dyrere. |
Men ja det klar folk under uddannelse er nok forholdsvis dem vi vil gå efter. Og folk med fuldtidsarbejde som freelancer lidt i fritiden. |