Hej alle Aminoer! Da det er work ind progress, så fyr løs med kritik og forbedringer. Håber i er springtfyldte med idéer og ris og ros! |
I må da have nogle idéer :)
Hej alle Aminoer! Da det er work ind progress, så fyr løs med kritik og forbedringer. Håber i er springtfyldte med idéer og ris og ros! |
I må da have nogle idéer :) |
e-sundt.dk
Tror godt du kan finde en aftale med et eksisterende frugtfirma der kører ud til døren. Prøv evt. Frugt Karl hvis aarstiderne ikke har lyst |
sundfood.dk er ledig Designet er okay Skriv løs med tekst til siden det bliver spændende at følge hjemmesiden
|
Mange tak for svarene ind til videre. Jeg har siddet ogpuslet lidt med logoet og navnet og jeg fundet et skide godt navn syntes jeg selv og har forsøgt at lave et logo, nu må i meget gerne komme med feedback! |
Personligt inden jeg fik læst at du selv havde fundet på navnet og selv lavet logoet tænkte jeg: "Wow, det ser faktisk ret godt ud" :) Angående udsnittet af hjemmesiden, så synes jeg , at den passer rigtig godt til det, som du vil sælge. Den ser rigtig flot ud med de mange flotte farver. Man får jo helt lyst til at se mere! |
Tusind tak for det rare svar! |