Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Brandnavn - Rawfood/Helse/webshop

Side 1 ud af 1 (8 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 12. Aug 08
Indlæg ialt: 13
Skrevet kl. 17:09
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej alle Aminoer!

Jeg er igang med en webshop som jeg starter HELT fra bunden. Jeg har nu lavet et udkast til designet, som er set herunder. siden bygger på den nyeste template 'kinetic' fra Rockettheme.  Jeg har valgt at integrere virtuemart og starte blødt ud med paypal for senere at opsætte betalingsløsning til den helt store guldmedalje.  Men, First things first.
Som i kan se, er der endnu ikke noget logo. Jeg er gået kold på at finde det helt rigtige brand. Så jeg tænkte i måske havde nogle inputs til både design og et navn. Mine egne forslag er som følger:

Rawraw
Rawhealth (desværre optaget som .com domæne)
Onlinekøkkenet
E-køkkenet

Som det står nu, vl jeg gerne sælge diverse e-bøger om rawfood, smoothies, sunde fødevarer, helsekost produkter, rawfood produkter. Derudover overvejer at kontakte aarstiderne.dk, innoccent smothies m.m for at høre om det er muligt at sælge deres varer gennem denne webshop.  Udover at sælge produkter regner jeg med at køre sådan et ugentligt tema - eksempelvis "sund hud" hvor produkter kommer i fokus og er billigere i de uger som de nu er 'tema'.

Da det er work ind progress, så fyr løs med kritik og forbedringer.  Håber i er springtfyldte med idéer og ris og ros!

Med venlig hilsen
Mikkel Tschentscher

Tilmeldt 12. Aug 08
Skrevet kl. 20:13

I må da have nogle idéer :)

Tilmeldt 10. Nov 09
Indlæg ialt: 0
Skrevet kl. 20:21

e-sundt.dk

Tror godt du kan finde en aftale med et eksisterende frugtfirma der kører ud til døren.

Prøv evt. Frugt Karl hvis aarstiderne ikke har lyst

Fra Ballerup
Tilmeldt 6. Jun 08
Indlæg ialt: 16489
Fra  Poledanser underholdning danser Skrevet kl. 20:31

sundfood.dk er ledig

Designet er okay

Skriv løs med tekst til siden det bliver spændende at følge hjemmesidenYes

poledancer.dk klik bestil shows altid god priser og lange shows

Tilmeldt 12. Aug 08
Skrevet kl. 21:17

Mange tak for svarene ind til videre. Jeg har siddet ogpuslet lidt med logoet og navnet og jeg fundet et skide godt navn syntes jeg selv og har forsøgt at lave et logo, nu må i meget gerne komme med feedback!

Tilmeldt 12. Aug 08
Skrevet kl. 08:10
Fra Århus
Tilmeldt 15. Oct 09
Indlæg ialt: 169
Fra  WhiteAway.com hvidevarer Skrevet kl. 13:51

Personligt inden jeg fik læst at du selv havde fundet på navnet og selv lavet logoet tænkte jeg: "Wow, det ser faktisk ret godt ud" :)

Angående udsnittet af hjemmesiden, så synes jeg , at den passer rigtig godt til det, som du vil sælge. Den ser rigtig flot ud med de mange flotte farver.

Man får jo helt lyst til at se mere!

Tilmeldt 12. Aug 08
Skrevet kl. 20:07

Tusind tak for det rare svar!

Det glæder mig at du har lyst til at læse videre.

Side 1 ud af 1 (8 indlæg)