Hej allesammen ! Har et spørgsmål angående information til nuværende kunder omkring ejerskifte. Når jeg nu skal til, at overtage mit nye firma, hvad skal mit informationsbrev til de nuværende kunder så indeholde? Er noget information jeg skal være opmærksom på at undlade, eller være opmærksom på at have med ? Skal jeg evt. give et tilbud med i det ? Nogen der evt. kan give et eksempel på det ? (Firmaet er et mindre statistbureau) |
Til FrederikF.
Jeg vil foreslå at du i korte træk beskriver hvem du er, og så de faktuelle informationer om hvornårfra du har overtaget virksomheden.
Nu kender jeg ikke statistbranchen, men normalt gives der ikke tilbud til kunderne i denne type information. Som erhvervsdrivende, modtager man løbende den slags informationsbreve om ejerskifte, så med mindre at du har et dårligt ry i branchen, vil jeg ikke mene at du skal være bange for noget.
Dog må der ikke være stavefejl, og det skal se professionelt ud.
Mvh Thor Mønsted